skip to Main Content
Kafe a marketing s Ivem Mrenou o české e-commerce

Shoptet ukázal vývoj české e-commerce a poradil, co si z toho vzít do budoucna

Pro budoucí úspěch vašeho podnikání byste se paradoxně měli ohlížet do minulosti. Sledovat dlouhodobý vývoj nejen svého byznysu, ale celého odvětví. Širší náhled a komplexní data z trhu však nejsou běžně k dispozici. Až na pár výjimek – a jednu z nich vám právě teď přinášíme.
Přečíst celý článek

Budování značky začíná tím, že porozumíte zákazníkům. Jak na to, aby vás to nestálo statisíce

Budování značky představuje způsob, jak i jako malý podnikatel můžete získat dlouhodobou konkurenční výhodu. Abyste své peníze ale mohli investovat efektivně, musíte nejprve zjistit, kam a do koho. Poznejte své současné i ideální zákazníky a postavte na této znalosti svou…

Přečíst celý článek
Proč a jak se zaměřit na brand

Proč se vyplatí budovat značku i malým e-shopům

Drtivá většina českých e-shopařů pracuje jen s logem a názvem značky, ukázal společný průzkum Ogilvy Consulting a Shoptetu. Patříte mezi ně? U malých e-shopů přitom nejde o to, aby vás znali úplně všichni, ale abyste se se svou značkou dobře zapsali u (klidně úzké) cílové skupiny. A k tomu budete potřebovat víc než jen logo a název.
Přečíst celý článek
Back To Top