skip to Main Content
dotazník

Ovlivněte budoucnost blogu Včeliště

Pomozte nám prosím vylepšit blog Včeliště.cz a odpovězte na devět krátkých otázek v následujícím dotazníku. Zabere vám to méně než 3 minuty času a moc nám tím pomůžete. Rádi bychom vytvářeli takový obsah, který se bude líbit především vám, a proto jsme se rozhodli připravit tento dotazník. Za jeho vyplnění předem mnohokrát děkujeme.

Vyplnit dotazník můžete přímo na této stránce níže, nebo po kliknutí na tento odkaz.

Přečíst celý článek

7 způsobů efektivního budování e-mailové databáze

V následujícím článku se podíváme na způsoby, jakými můžete efektivně a dlouhodobě budovat svoji e-mailovou databázi. Budování kvalitní databáze e-mailů by mělo být cílem každého podnikání na internetu. Pokud zatím e-maily žádnou cestou nezískáváte, je tento článek ideální příležitostí, jak to můžete rychle napravit. V první řadě byste ale měli mít jasno, proč byste e-maily měli sbírat a jaké výhody vám to vůbec přinese.

Přečíst celý článek
srdce

Milujeme infografiky aneb 5 nejzajímavějších listopadových infografik

Každý týden na našich webových stránkách Českéinfografiky.cz a Nejinfografiky.cz publikujeme nové a nové zajímavé infografiky z Čech a z ciziny. V tomto souhrnném článku naleznete stejně jako v říjnu a v září výběr 5 nejpovedenějších infografik za poslední měsíc, tedy tentokrát listopad. Které infografiky nás tento měsíc nejvíce „dostaly“?

Přečíst celý článek
akce koncert úspěch

Obsahový marketing v akci – 100% zvýšení návštěvnosti webu

V této případové studii se dozvíte, jak díky obsahovému marketingu firma zabývající se pojištěním, daněmi a konzultacemi zvýšila čtyřmi kroky produkci obsahu o 300 %, což ve výsledku vedlo k nárůstu návštěvnosti webu až o 100 %. Společně s novou obsahovou strategií byl upraven i design a koncept webu.

Přečíst celý článek

Shrnutí – 14 listopadových článků na blogu Včeliště

Na blogu Včeliště jste měli v průběhu listopadu možnost si přečíst celkem 14 zajímavých článků. Pro ty z vás, kteří si je nestihli přečíst všechny, jsme připravili jako obvykle pravidelné měsíční shrnutí naší práce. Pojďme se teď společně ve zkratce podívat na výsledky naší listopadové práce na blogu. Listopad byl především měsíc úspěšných případových studií obsahového marketingu a tipů pro efektivní e-mail marketing.

Přečíst celý článek

Jak pomocí e-mailového a obsahového marketingu zvýšit konverzní poměr na 35 %

Lékařská společnost Elsevier se rozhodla, že začne při shánění nových poptávek využívat nové dvě moderní strategie online marketingu. V této případové studii se dozvíte, jak společnosti Elsevier pomohl e-mailový marketing a obsahový marketing zvýšit konverzní poměr e-mail marketingu na 35 %. Cílem společnosti Elsevier bylo získat nové a kvalitní odběratele jejich služeb.

Přečíst celý článek
Back To Top