Typy marketingových e-mailů
Jaký typ e-mailu a jak často ho budete rozesílat? Co bude jeho obsahem? Budete posílat pravidelný newsletter? Tyto a další otázky jsou před samotným startem kampaně velice důležité a vy byste na ně měli mít jasnou odpověď. V tomto článku se vám pokusím odpovědi na ně přiblížit. Rád vám pomůžu si tyto základní otázky týkající se e-mail marketingu ujasnit.
SEO audit stránek hodinkytimex.cz
Rozhovor s českým odborníkem na copywriting Janem Ambrožem
V dnešním příspěvku publikujeme první z pěti rozhovorů, které jsou součástí přílohy naší nové knihy Obsahový marketing – Nakrmte internet vaším obsahem. Tentokrát to je rozhovor s Janem Ambrožem.
Ten se věnuje copywritingu v Dobrém webu, v rámci kterého vytváří či reviduje texty pro internetové stránky firem. Dohlíží na kvalitu obsahu a stará se, aby texty na webu prodávaly. Vede školení zaměřená na web copywriting. Jeho články najdete na Copywriter.cz, na Lupa.cz či v papírových médiích.
Případová studie – jak pomohl obsahový marketing Aternity
To, že obsahový marketing opravdu funguje, jsme vám psali v jednom z minulých článků o obsahovém marketingu nebo v minulém příkladu úspěšného využití obsahového marketingu od Shortel Sky team. Dnes bych vám rád představil další firmu, která díky obsahovému marketingu nastartovala nový růst kvalitní návštěvnosti a vybudovala si důvěru ve svém oboru. Řeč bude o americké společnosti Aternity.
Stáhněte si zdarma náš nový e-book – 220 stran o obsahovém marketingu
Připravili jsme pro vás ve Včelišti novou publikaci. Jedná se o první rozsáhlé dílo v češtině zabývající se detailně tématem obsahového marketingu.
- Předchozí
- Stránka 1
- …
- Stránka 103
- Stránka 104
- Stránka 105
- Stránka 106
- Stránka 107
- Stránka 108
- Stránka 109
- …
- Stránka 124
- Další