skip to Main Content

Kde získávají začínající copywriteři zkušenosti?

Začínající copywriter to nemá v džungli plné dravých „psavců“ ani trochu jednoduché. Zdá se, že ze začátku může proti nim použít pouze jedinou zbraň – cenu. Není tak výjimkou, že se zadavatelé textů setkávají s copywritery začátečníky, kteří jsou ochotni napsat normostranu za 100 korun. Jakou kvalitu však mohou za tuto cenu nabídnout? Ze začátku nepůjde rozhodně o nic věhlasného. Každá napsaná normostrana však navyšuje level daného copywritera, který postupem času začíná konkurovat zkušenějším (a samozřejmě také dražším) v oboru.

Přečíst celý článek

Typy marketingových e-mailů

Každý typ e-mailu má jiný účel. Cílem tohoto článku je vám jednotlivé hlavní typy e-mailů představit a u každého vám objasnit jeho výhody a nevýhody. Jestli jste se už definitivně rozhodli, že chcete e-mail marketing zkusit, pravděpodobně vám otázka týkající se typu e-mailu na mysl už přišla. Je totiž jedna z prvních, kterou musíte vyřešit.

Jaký typ e-mailu a jak často ho budete rozesílat? Co bude jeho obsahem? Budete posílat pravidelný newsletter? Tyto a další otázky jsou před samotným startem kampaně velice důležité a vy byste na ně měli mít jasnou odpověď. V tomto článku se vám pokusím odpovědi na ně přiblížit. Rád vám pomůžu si tyto základní otázky týkající se e-mail marketingu ujasnit.

Přečíst celý článek

Rozhovor s českým odborníkem na copywriting Janem Ambrožem

V dnešním příspěvku publikujeme první z pěti rozhovorů, které jsou součástí přílohy naší nové knihy Obsahový marketing – Nakrmte internet vaším obsahem. Tentokrát to je rozhovor s Janem Ambrožem.

Ten se věnuje copywritingu v Dobrém webu, v rámci kterého vytváří či reviduje texty pro internetové stránky firem. Dohlíží na kvalitu obsahu a stará se, aby texty na webu prodávaly. Vede školení zaměřená na web copywriting. Jeho články najdete na Copywriter.cz, na Lupa.cz či v papírových médiích.

Přečíst celý článek
Případová studie - Aternity

Případová studie – jak pomohl obsahový marketing Aternity

To, že obsahový marketing opravdu funguje, jsme vám psali v jednom z minulých článků o obsahovém marketingu nebo v minulém příkladu úspěšného využití obsahového marketingu od Shortel Sky team. Dnes bych vám rád představil další firmu, která díky obsahovému marketingu nastartovala nový růst kvalitní návštěvnosti a vybudovala si důvěru ve svém oboru. Řeč bude o americké společnosti Aternity.

Přečíst celý článek
Back To Top