skip to Main Content

Stáhněte si zdarma náš nový e-book – 220 stran o obsahovém marketingu

Připravili jsme pro vás ve Včelišti novou publikaci. Jedná se o první rozsáhlé dílo v češtině zabývající se detailně tématem obsahového marketingu.

Vážení čtenáři, knihu Obsahový marketing aktuálně nabízíme za poplatek. Původně jsme plánovali volně stažitelný e-book, následně jsme však publikaci vydali přes nakladatelství. Děkujeme za pochopení.

Co vás čeká?

  • 220 stran o obsahovém marketingu v češtině.
  • Publikace ve formátech pdf, mobi i epub.
  • Tipy na praktické nástroje na konci publikace.
  • Rozhovory s 5 předními českými copywritery na téma obsahový marketing.

Kromě těchto věcí se těšte na praktický postup, jak dělat obsahový marketing od začátku do konce. Dozvíte se vše potřebné od přípravy obsahové strategie až po propagaci jejích prvků.

Jak vypadá obsah e-booku?

Hlavní kapitoly e-booku jsou:

  • Seznamujeme se s obsahovým marketingem.
  • Zjišťujeme pro koho a jak máme psát.
  • Tvoříme správný tým pro produkci obsahu.
  • Budujeme strategii a vytváříme obsah.
  • Propagujeme náš obsah.
  • Měříme výsledky obsahového marketingu.
  • + Šablony pro obsahový marketing.
  • + Seznam zdrojů a nástrojů.
  • + Rozhovory s českými odborníky na copywriting.

Stáhněte si knížku

V sekci vceliste.cz/publikujeme si knihu stáhněte. Stačí vyplnit vaše jméno a e-mailovou adresu. Na stejném místě najdete i naše starší e-booky, takže pokud je ještě neznáte, vřele je doporučujeme k přečtení.

Budeme rádi, když vám knížka pomůže s komplexním pochopením obsahového marketingu.

Sdílejte:

Konzultant Včeliště.cz se zaměřením na obsahové strategie, copywriting a SEO. Více o něm naleznete na Impleo.cz nebo sledujte jeho Twitter a Google+

6 komentářů k zobrazení

  1. Dobrý den, Vaše nabídka je sice lákavá, ale danou publikaci lze získat pouze za úplatu, a to v tištěné i elektronické verzi, což oproti avizovanému stažení zdarma je přeci jenom rozdíl.

  2. Publikace o internetovém marketingu je po cca 7-8 letech je stále jen za poplatek? Jsem laik v marketingu a ikdyž jsem knihu nečetl tak si myslím, že pokud v dnešní době bude ještě pár rad aktuálních tak budu velký optimista. Trendy na internetu se velice rychle mění a všem doporučuji co to myslí trošku vážně s marketingem na internetu, tak aby volili pouze aktuální knihy a hlavně se zaměřovali na trendy co jsou aktuální.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top