skip to Main Content

Jak využít prezentace k propagaci

Kromě obrázků, videíinfografik nebo jednoho z dalších 33 druhů obsahu může být zajímavým obsahem prezentace. Víte vůbec, jak můžete prezentace při tvorbě kvalitního obsahu využít?

Tvorba obsahu ve formě prezentace není v Čechách moc rozšířená, ale přesto by byla škoda se o ní vůbec nezmínit. Sdílení PowerPointových prezentací nebo slideshow je dobrým způsobem, jak můžete se svými čtenáři jednoduše, rychle a efektivně komunikovat. V dnešní mobilní době je to skvělý způsob, jak sdělit množství informací a předat čtenáři pouze to důležité vizuálně atraktivní formou.

Přečíst celý článek

Shrnutí – 20 srpnových článků na blogu Včeliště

V srpnu jsme měli naplánováno pokrýt další témata týkající se obsahového marketingu. Myslím, že se nám to povedlo, a vy se tak můžete těšit na další nové články, které budeme publikovat v průběhu září.

Kromě článků o obsahovém marketingu se do našeho blogu na přelomu července/srpna zapojila také copywriterka Vendula. Podle vašich reakcí se vám tato změna docela líbí, takže budeme v průběhu této činnosti pokračovat i nadále. Pojďme se nyní společně mrknout, co jsme v srpnu napsali. Třeba nějaký článek unikl vaší pozornosti. Teď máte ideální příležitost si vše přehledně připomenout a k článkům se pohodlně vrátit.

Přečíst celý článek

Vyčerpaný copywriter aneb jak efektivně načerpat síly a inspiraci?

Stále častěji ve svém okolí narážím na dotazy „čemu, že se to vlastně věnuju“. Když tazatele nechám alespoň okrajově nahlédnout do tajů a zákoutí copywritingu, většina z nich nadzdvihne obočí, pokrčí rameny a polohlasem (avšak dostatečně hlasitě na to, abych je slyšela) pronese něco o tom, „že by chtěli taky sedět doma, u počítače, a brát za to peníze“…

Přečíst celý článek

Jak najít influencery a kapacity ve vašem oboru

Influenceři, neboli vlivné kapacity ve vašem oboru, mohou být důležitou částí vašeho úspěchu při obsahovém marketingu. Jsou obvykle propojeni s širokým spektrem publika, které mohou ovlivňovat tím, co řeknou a co si myslí.

Influenceři vám pomohu s rozšířením vašeho obsahu, pokud bude zajímavý, nebo se vám díky blízkému vztahu s nimi může otevřít prostor k dalším vlivným osobnostem ve vašem oboru. Pojďme se v tomto článku podívat na to, kde takové influencery najít, jak se s nimi spojit a jak si s nimi udržet komunikaci.

Přečíst celý článek

Připojte se k prvním zájemcům o e-book týkající se obsahového marketingu

Zajímáte se o obsahový marketing, ale stále vám chyběla pořádná publikace v češtině? Už několik měsíců pro vás připravujeme rozsáhlý e-book o obsahovém marketingu a teď máte jedinečnou příležitost se předem přihlásit k jeho odběru. Co všechno se po přečtení naší knížky dozvíte?

Přečíst celý článek

Jak využít RSS agregátory při obsahovém marketingu

Dobrým nástrojem, který vám pomůže oslovit nové návštěvníky s vaším zajímavým obsahem, jsou RSS agregátory. Jde o speciální weby, které nevytvářejí vlastní obsah, ale pouze nabízí obsah publikovaný jinde svým návštěvníkům.

Mnoho lidí RSS agregátory používá, protože jim usnadňují čtení zpráv z jejich oboru. Všechno mají připravené na jednom místě, roztříděné do kategorií, takže stačí pouze číst, což je pohodlné. Pojďme se podívat na to, jak takovýchto stránek využít při obsahovém marketingu a jak díky nim získat více čtenářů.

Přečíst celý článek
Back To Top