Dan Višňák: Většina e-shopů vytváří marketing vzhůru nohama
Vlastníte e-shop? A zamysleli jste se někdy nad základní otázkou „Co je marketing vašeho e-shopu, jaké vám přináší výsledky a kolik vás to ročně stojí peněz?“ Většina e-shopů počítá do svého marketingu hlavně různé formy placené reklamy jako jsou PPC kampaně anebo těžce placené pozice ve zbožových vyhledávačích. Zajímali jste se ale někdy, co vidí zákazník během prvních dvou až tří vteřin po kliknutí na reklamu? A když během této doby nevypne okno prohlížeče a nejde hledat jinam, co se dozví z popisku jakéhokoli produktu na vašem e-shopu? Zůstane na vašem webu? A za jak dlouho mu odpovíte, když vám zavolá nebo pošle e-mail s dotazem na produkt?
Velký průvodce call-to-action v obsahovém marketingu
Vizualita jako nástroj komunikace: základní pravidla používání obrázků
Kvalitní a poutavé obrázky jsou důležitou součástí každého typu článku. Při jejich používání máme v zásadě dvě možnosti: buď si obrázek stáhneme a případně jen lehce upravíme, nebo si jej vytvoříme na míru. Dobře zvolené obrázky mohou k vašim příspěvkům…
Jak z nuly rozjet obsahový marketing a uspět (přednáška z IMsraz.cz) – Včeliště.cz podcast 34
Nejčastější SEO mýty pro rok 2017
Principy SEO se během posledních let proměnily do té míry, že spousta marketérů si dnes není jistá, čemu by měli věnovat větší pozornost, jaké postupy jsou již zastaralé a v čem by svou strategii měli změnit. Není pochyb, že kvalitní…
- Předchozí
- Stránka 1
- …
- Stránka 62
- Stránka 63
- Stránka 64
- Stránka 65
- Stránka 66
- Stránka 67
- Stránka 68
- …
- Stránka 124
- Další