skip to Main Content

Jak na obrázek autora na Google po změnách Google Authorship

V červnu jsme se od Johna Muellera z Google dozvěděli, že z důvodu potřeby zjednodušení vzhledu výsledků vyhledávání se vyhledávač rozhodl zrušit obrázky autorů článků, které byly označeny takzvaným Google Authorship. Pojďme se podívat na to, jak si zajistit obrázek u výsledku vyhledávání i v této době, když se fotky autorů již nezobrazují. Zároveň je dobré ohlédnout se za tím, proč se k tomuto kroku Google rozhodl a co to znamená do budoucna.

Přečíst celý článek
podcast1

10 kroků ke spuštění úspěšného webu – Podcast 10

V dnešním sólo podcastu se můžete těšit na rozebrání 10 kroků, kterými by měl při plánování a spouštění projít každý web. Je určený pro všechny, kteří právě spouští nový webový projekt nebo v budoucnu nějaké internetové stránky možná spouštět budou. V 37 minutách se dozvíte, na co při spouštění webu nezapomenout, jak je která fáze náročná, jak dlouho trvá a spoustu dalších užitečných informací. Podcast vám také prozradí některé šikovné nástroje, které v různých krocích využijete. Letní vydání včelího povídání je tu, račte stisknout tlačítko přehrát.

Přečíst celý článek
srdce

Milujeme infografiky aneb 5 nejzajímavějších červencových infografik

První polovina letních prázdnin je za námi. Mnozí jste již byli někde na dovolené, jiní se teprve chystáte a někteří možná plánujete dovolenou až na jindy. Věřím však, že si v následujícím příspěvku každý z vás najde tu svou infografiku, u které se odreaguje a z které se dozví nějaké zajímavé informace. Tentokrát jsou to infografiky od tipů na spaní či pohovor po apel na ty, kteří se nějak angažují ve správě webových stránek a ještě je neoptimalizovali pro mobilní přístroje. Tak pojďme do toho.

Přečíst celý článek

7 frází, kterými své zákazníky rozhodně nezaujmete

Po sérii stylistických a gramatických článků jsem se rozhodla opětovně rozvířit „vody copywriterské“ a několik dalších příspěvků věnovat právě této problematice. V dnešním článku se proto zaměřím na sedm specifických frází, které by váš copywriter v textu určeném zákazníkům rozhodně neměl používat. Ačkoli může být jeho prvotní myšlenka bohulibá, ve finále vám zákazníky spíše odláká, nežli přitáhne. Zajímá vás tedy, o jaké fráze se jedná?

Přečíst celý článek

Shrnutí 7 červnových příspěvků

V měsíci červnu jsme na blogu Včelište vydali celkem sedm příspěvků. V následujícím pravidelném měsíčním shrnutí se dozvíte, jaké články to byly. Pokud nestíháte náš včelí internetový magazín sledovat pravidelně, máte tak nyní možnost všechno přehledně projít. Pojďme se tedy společně stručně podívat na to, co u nás v červnu vyšlo. 🙂

Přečíst celý článek
srdce

Milujeme infografiky aneb 5 nejzajímavějších červnových infografik

Vítám vás u svého dalšího infografičího článku. Jako každý měsíc jsem pro vás, čtenáře blogu Včeliště, vybrala pět nejzajímavějších infografik minulého měsíce, tentokrát června. Jako vždy jsem také pracovala s pestrým výběrem infografik z našich dvou webových projektů nazvaných České infografiky a Nej infografiky. Kromě následujících pěti infografik bych vám doporučila přečíst si ještě například o tom, proč mít web připravený na mobilní éru. Nyní již ale k infografičí hitparádě.

Přečíst celý článek
Back To Top