Na povídání o marketingu a skvělé kafe zavítala koncem srpna Helena Szostková, která má mnoho…
Budoucnost obsahového marketingu a inbound statistiky – Podcast 23
Ve 23. podcastu se Josef podívá na zajímavé statistiky týkající se obsahového marketingu, které byly sestaveny na základě průzkumu tisíců marketérů z celého světa. Ve druhé části videa se pak zamyslí nad budoucností obsahu na internetu. Dojde do 5 let k zamoření webů obsahem, nebo jde o dlouhodobě udržitelnou marketingovou strategii? To se dozvíte v tomto podcastu.
Videocast
Poslechněte si podcast zde
Stáhnout podcast si můžete zde.
Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes
… náš iTunes kanál najdete zde. Budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
Za tým Včeliště.cz
Josef Řezníček
Pro odborné věci, mám raději článek, video se zbytečně rozkecává, než se autor videa dostane k řešení, pomocí článku už mám 2x hotovo.
S obsahovým marketingem mám zkušenost přes 12 let (v té době říkalo „blogování“) čímž mám neskutečnou výhodu ;). Kdo začíná s „obsahovvým“ marketingem jak dlouho vydrží obsah vytvářet? Přináší opravdu kvalitní obsah? Kolik lidí stále bloguje co začali před 5-10 lety?
Jinak si myslím, že kvalitní obbsah bude přiinášet dbře cílené zákazníky, alespoň u mne funguje 😉
Asi přijde na to, co obsahuje odborný článek. Taky je píši a můžu říct, že videa určitě začneme dělat. Video je super třeba pro recenze zboží nebo pro návody, jak … nastavit software, naladit TV, poskládat sekačku.
Taky pozoruji, že lidé začínají být líní číst a raději si pustí video. A možná stejně jako já u poslouchání videa na pozadí dělají jiné věci, takže efektivněji využívají svůj čas ;-).
Blbé je, že člověk stejně musí popsat, co na videu je, protože vyhledávače to nerozpoznají – zatím 😉