skip to Main Content

Budoucnost obsahového marketingu a inbound statistiky – Podcast 23

Ve 23. podcastu se Josef podívá na zajímavé statistiky týkající se obsahového marketingu, které byly sestaveny na základě průzkumu tisíců marketérů z celého světa. Ve druhé části videa se pak zamyslí nad budoucností obsahu na internetu. Dojde do 5 let k zamoření webů obsahem, nebo jde o dlouhodobě udržitelnou marketingovou strategii? To se dozvíte v tomto podcastu.

Videocast

Poslechněte si podcast zde

Stáhnout podcast si můžete zde.

Minulé díly podcastů si můžete prohlédnout zde.

Odkazy k podcastu

http://www.stateofinbound.com

Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes

… náš iTunes kanál najdete zde. Budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.

Za tým Včeliště.cz

Josef Řezníček

Sdílejte:

Zakladatel projektu Včeliště. Pracuje na mnoha českých i zahraničních projektech, pro které zajišťuje optimalizaci pro vyhledávače.

2 komentářů k zobrazení

  1. Pro odborné věci, mám raději článek, video se zbytečně rozkecává, než se autor videa dostane k řešení, pomocí článku už mám 2x hotovo.
    S obsahovým marketingem mám zkušenost přes 12 let (v té době říkalo „blogování“) čímž mám neskutečnou výhodu ;). Kdo začíná s „obsahovvým“ marketingem jak dlouho vydrží obsah vytvářet? Přináší opravdu kvalitní obsah? Kolik lidí stále bloguje co začali před 5-10 lety?
    Jinak si myslím, že kvalitní obbsah bude přiinášet dbře cílené zákazníky, alespoň u mne funguje 😉

    1. Asi přijde na to, co obsahuje odborný článek. Taky je píši a můžu říct, že videa určitě začneme dělat. Video je super třeba pro recenze zboží nebo pro návody, jak … nastavit software, naladit TV, poskládat sekačku.
      Taky pozoruji, že lidé začínají být líní číst a raději si pustí video. A možná stejně jako já u poslouchání videa na pozadí dělají jiné věci, takže efektivněji využívají svůj čas ;-).
      Blbé je, že člověk stejně musí popsat, co na videu je, protože vyhledávače to nerozpoznají – zatím 😉

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top