V září za námi na kafe přišel marketingový ředitel úspěšné investiční platformy Portu.cz, které se daří získávat nové klienty zejména díky obsahovému marketingu. Ondřej Karanský uvedl, že obsah byl od začátku hlavním komunikačním kanálem Portu, a potvrdil tak naši tezi, že obsah je král. A že funguje i v tak citlivém oboru, jako jsou finance a investice.

Co udělat v internetovém marketingu, než začneme propagovat? – Podcast 20
Dnešní jubilejní 20. podcast se věnuje praktickým ukázkám, na co všechno se často zapomíná, když plánujete či děláte internetový marketing, a jak některá rozhodnutí na začátku mohou výrazně ovlivnit výsledky marketingu na internetu. Podcast je úzce provázaný s videem, proto doporučuji prohlédnout si ho spíše na videu, i když vše jsem se snažil popsat i slovně. 20. podcast jsem nahrál sám, ale absenci hosta plně nahradíme v podcastu nadcházejícím, který doufám vyjde na konci roku 2015.
Videocast
Poslechněte si podcast zde
Stáhnout podcast si můžete zde.
Minulé díly podcastů si můžete prohlédnou zde.
Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes
… náš iTunes kanál najdete zde. Budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
Za tým Včeliště.cz
Josef Řezníček
0 komentářů k zobrazení