skip to Main Content
Jak optimalizovat vaše videa

Jak optimalizovat vaše videa – SEO

Spolu s popularitou video obsahu stoupá potřeba zviditelnit svá videa na video serverech, především na YouTube, ale také ve výsledcích vyhledávání v klasickém vyhledávači. Proto jsem pro vás připravil podrobný návod na to, jakým způsobem dělat SEO pro videa.

Zjistíte z něj například, že SEO pro videa není jen o tom, jaké klíčové slovo použijeme do nadpisu. Zahrnuje i to, co je ve videu, nebo to, jakou vyvolává interakci.

Přečíst celý článek
8 video navodu

8 video návodů pro přidání uživatele do marketingových nástrojů

Potřebujete přidat kolegu nebo externistu do Google Analytics, Skliku, Business Manageru a dalších nástrojů, které pomáhají s úspěšným online marketingem? 

Protože se nám podobné dotazy často opakují a zároveň chceme mít návody pěkně pohromadě, rozhodli jsme se natočit video průvodce, ve kterých vše krok za krokem vysvětlujeme. Článek si uložte mezi záložky a vracejte se k němu, kdykoli budete potřebovat. 

Přečíst celý článek
Google Analytics: Průvodce pro začátečníky

Google Analytics: Průvodce pro začátečníky

Nástroj Google Analytics je nejrozšířenějším nástrojem pro měření návštěvnosti a chování návštěvníků, který je v základní verzi (která stačí většině z vás) zdarma. Začátečníka může zprvu zahltit počtem možností i nabídkou detailních statistik. V tomto článku vám pomůžeme se zorientováním se v nástroji a řekneme vám, které základní informace sledovat a jak se vyznat v přehledech. Na pokročilejší funkce se podíváme v dalším ze série článků.

Přečíst celý článek

Správa stránky na Facebooku – víte, jak ji vyhodnotit?

Kdo dnes není na Facebooku, jako by neexistoval. A v poslední době to platí i o firmách. Počet firemních stránek stále narůstá, manažeři sociálních médií pověření správou stránek si slibují vybudování komunity a zvýšení obratu společnosti. Po promyšlení strategie, vybudování obsahu na stránce a uplynutí nějakého času přijde chvíle, která se bude (respektive by se měla) periodicky opakovat – chvíle vyhodnocování správy stránky.

Přečíst celý článek
Back To Top