skip to Main Content
podcast1

Jak na lepší konverze a návštěvníky – Podcast 2

Připravili jsme pro vás druhý díl podcastu s názvem „Jak na lepší konverze a návštěvníky“. Tentokrát jsme se s Josefem sešli, abychom vám sdělili různé tipy na vylepšení konverzního poměru. Celý podcast má lehce přes dvacet minut, takže vám nezabere ani moc času. A i to je jeden z důvodů, proč jsme se rozhodli podcasty vytvářet. Sami moc dobře víme, že pročítání článků je někdy pěkně nudná záležitost a hlavně zabere množství cenného času.

Přečíst celý článek
Jak začít se sociálními sítěmi.

10 tipů, jak začít se sociálními sítěmi

Pokud ještě nejste na sociálních sítích, je dnešní článek určen přímo Vám. Pravděpodobně uvažujete takto:  sociální sítě nejsou pro nás vhodné,  nemáme na ně čas, neumíme to s nimi. Nebo si myslíte, že správa profilů na sociálních sítích je drahá věc a nic by vám to nepřineslo. V minulém článku jsem psal o tom, jak použít sociální sítě k tomu, abyste díky nim vydělávali více peněz. Pojďme si dnes sociální sítě představit pro ty z vás, kteří zatím pouze koketují s myšlenkou prezence na nich.

Přečíst celý článek

Jak zvýšit prodeje pomocí sociálních sítí

V závislosti na prezentovaný výzkum marketingové agentury Nielsen se sociální sítě v roce 2012 etablovaly v jeden z nejsilnějších online marketingových kanálů na světě. V současnosti jsme na nich závislí. Můžeme skrze ně s našimi zákazníky komunikovat, dostávat se s nimi do nejrůznějších interakcí, pořádat události. Síla slova, doporučení přátel a kvalita obsahu nabyly ve světě sociálních sítí nového rozměru. Sociální sítě jsou světovým fenoménem. Jejich doménou je neuvěřitelná rychlost zprostředkování nekonečného množství informací. Omezeni jsme jenom časem a vlastní schopností informace zpracovávat.

Přečíst celý článek

Jak získat návštěvnost, která konvertuje

Často se na mě obrací lidé, kteří nemají nebo naopak mají vysokou návštěvnost, ale stránky jim neplní cíle podle jejich vlastních představ. V minulých článcích jsem se soustředil na on-page faktory ovlivňující konverze návštěvníků, kteří na stránky již zavítali. Dnes se zaměřím na to hlavní, a tím by měla být vaše snaha přilákat takové návštěvníky, jejichž představy a požadavky plní cíle vašeho webu. Často budu opakovat slovo relevance, protože to by mělo být vaší mantrou při efektivním získávání kvalitních návštěvníků.

Přečíst celý článek
Back To Top