skip to Main Content

Co znamená lokalizace výsledků vyhledávání na Seznam.cz pro váš web?

Ti, kteří sledují blog fulltextového týmu vyhledávače Seznam.cz, si pravděpodobně všimli zajímavé novinky, kterou pro všechny uživatele, zatím ve fázi testování, vyhledávač připravil. Jde o lokalizaci výsledků vyhledávání podle toho, kde se nacházíte. Tedy zatím pouze pro výsledky z Firmy.cz a Počasí.cz. Co tato novinka znamená pro váš web a  kam může lokalizace na Seznamu vést?

Přečíst celý článek
klíčové slovo v doméně

Jak důležité je pro SEO klíčové slovo v doméně?

Na podzim roku 2012 přišel vyhledávač Google se změnou algoritmu pro řazení výsledků vyhledávání a snížil význam klíčového slova v doméně druhého řádu (www.klicoveslovo.cz). Konečně si uvědomil, že kvalitní internetový obchod s počítači nenajdeme pouze na pocitace.cz, ale například i na alza.cz. Jde o jeden z dalších kroků, kdy je kladen čím dál tím větší důraz na značku webu, nejen na klíčové slovo.

Přečíst celý článek
Back To Top