skip to Main Content
Proč byste měli mít rychlý web?

Co všechno byste měli zkontrolovat při SEO analýze

Četli jste náš předchozí článek o nástrojích vhodných pro tvorbu SEO analýzy? Pokud ne, vřele vám doporučuji si ho přečíst. Můžete díky němu poznat obrovské množství nových nástrojů vhodných pro SEO analýzu (celkem jich je doporučených 416). Dnešní příspěvek je jeho pokračováním.

Annie Cushing, odbornice na internetový marketing, nepublikovala totiž pouze tabulku skvělých nástrojů, ale stejně kvalitní „checklist“ činností, které by SEO konzultant měl v rámci SEO analýzy provádět. Čeká na vás 356 otázek týkající se SEO analýzy. Stejně jako u předchozího článku bych vám rád jednotlivé části představil a zdůraznil v nich některé zajímavosti. Pojďme na to.

Přečíst celý článek

416 tipů na nástroje, které by měl SEO konzultant znát

Uplynulo už pár měsíců od doby, kdy jsme poprvé narazili na bezednou studnu informací. Protože z ní stále čerpáme inspiraci (a pravděpodobně ještě dlouho budeme), rádi bychom se dnes (a částečně ještě zítra) o ni podělili i s vámi. Jedná se o veřejně přístupnou tabulku nástrojů/webů/tipů pro všechny příznivce internetovového marketingu od Annie Cushing, odbornice na internetový marketing a zejména tedy na webovou analytiku.

Přečíst celý článek

Jak propagovat vaši infografiku?

Infografika je poutavý způsob, jak vizuálně předat určité informace čtenářům bez nutnosti dlouhého čtení. Jde vlastně o obrázek plný grafů, popisků a nadpisů. Infografika je obsah jako každý jiný. Její propagace se tedy bude v mnoha ohledech shodovat například s propagací článků. Ale díky své grafické formě je možné využít několika odlišných způsobů, na které se podíváme v tomto textu.

Přečíst celý článek

Co to je repurposing obsahu a jak na něj

Dnes budeme opět pokračovat v prozkoumávání „tajemných“ praktik obsahového marketingu. Co to je kvalitní obsah, to už víte, že? Pojďte si tedy přečíst, jak si jeho tvorbu usnadnit. V minulých článcích jsme psali zejména o obsahové strategii, jejíž součástí by měl být kvalitní obsahový plán. Obsahový marketing se bez těchto dvou prvků neobejde. Nicméně i když je plánování jeho velice podstatnou složkou, hlavní a nejtěžší výzvou je samotný obsah pravidelně tvořit.

Přečíst celý článek
Back To Top