skip to Main Content

4 příklady úspěšně použitých obsahových strategií

V minulých článcích jsme začali rozebírat obsahový marketing. Není to tak dlouho, co jsem vám představil jeho výhody a díky několika posledním příspěvkům určitě víte, proč je obsahový marketing stále populárnější. O výhodách dlouhodobých obsahových strategií a kvalitním obsahu nemusíte pochybovat. O jejich nutnosti napsal v bodech článek Jan Ambrož, jeden z předních českých odborníků na obsahový marketing. Nemá smysl, abych vám zde psal články, ve kterých představuji obsahový marketing, aniž bych vše dokázal na příkladech úspěšně vedených obsahových strategií.

Přečíst celý článek

Jak návštěvníkům usnadnit sdílení obsahu

Když začnete vytvářet kvalitní obsah, tak brzy zjistíte, že je to sice činnost pracná, ale rozhodně ne zbytečná. Jak se ale v prvních fázích tvorby ujistíte, že návštěvníci vaši práci oceňují? Jednoduše. Sledujte počty návštěv a z nich vyplývající počty lajků, nových fanoušků na sociálních sítích a celkových sdílení vašeho obsahu. Pokud svým návštěvníkům nabízíte takový obsah, který oni sami očekávají, tak máte vyhráno. Trefili jste se do vkusu vaší cílové skupiny a dalším vaším krokem by mělo být usnadnění sdílení vašeho obsahu, aby se vaše informace snadno šířily dál.

Přečíst celý článek
Jak začít se sociálními sítěmi.

10 tipů, jak začít se sociálními sítěmi

Pokud ještě nejste na sociálních sítích, je dnešní článek určen přímo Vám. Pravděpodobně uvažujete takto:  sociální sítě nejsou pro nás vhodné,  nemáme na ně čas, neumíme to s nimi. Nebo si myslíte, že správa profilů na sociálních sítích je drahá věc a nic by vám to nepřineslo. V minulém článku jsem psal o tom, jak použít sociální sítě k tomu, abyste díky nim vydělávali více peněz. Pojďme si dnes sociální sítě představit pro ty z vás, kteří zatím pouze koketují s myšlenkou prezence na nich.

Přečíst celý článek

Jak zvýšit prodeje pomocí sociálních sítí

V závislosti na prezentovaný výzkum marketingové agentury Nielsen se sociální sítě v roce 2012 etablovaly v jeden z nejsilnějších online marketingových kanálů na světě. V současnosti jsme na nich závislí. Můžeme skrze ně s našimi zákazníky komunikovat, dostávat se s nimi do nejrůznějších interakcí, pořádat události. Síla slova, doporučení přátel a kvalita obsahu nabyly ve světě sociálních sítí nového rozměru. Sociální sítě jsou světovým fenoménem. Jejich doménou je neuvěřitelná rychlost zprostředkování nekonečného množství informací. Omezeni jsme jenom časem a vlastní schopností informace zpracovávat.

Přečíst celý článek

Jak získat návštěvnost, která konvertuje

Často se na mě obrací lidé, kteří nemají nebo naopak mají vysokou návštěvnost, ale stránky jim neplní cíle podle jejich vlastních představ. V minulých článcích jsem se soustředil na on-page faktory ovlivňující konverze návštěvníků, kteří na stránky již zavítali. Dnes se zaměřím na to hlavní, a tím by měla být vaše snaha přilákat takové návštěvníky, jejichž představy a požadavky plní cíle vašeho webu. Často budu opakovat slovo relevance, protože to by mělo být vaší mantrou při efektivním získávání kvalitních návštěvníků.

Přečíst celý článek
Back To Top