skip to Main Content

4 příklady úspěšně použitých obsahových strategií

V minulých článcích jsme začali rozebírat obsahový marketing. Není to tak dlouho, co jsem vám představil jeho výhody a díky několika posledním příspěvkům určitě víte, proč je obsahový marketing stále populárnější. O výhodách dlouhodobých obsahových strategií a kvalitním obsahu nemusíte pochybovat. O jejich nutnosti napsal v bodech článek Jan Ambrož, jeden z předních českých odborníků na obsahový marketing. Nemá smysl, abych vám zde psal články, ve kterých představuji obsahový marketing, aniž bych vše dokázal na příkladech úspěšně vedených obsahových strategií.

Přečíst celý článek

Jak návštěvníkům usnadnit sdílení obsahu

Když začnete vytvářet kvalitní obsah, tak brzy zjistíte, že je to sice činnost pracná, ale rozhodně ne zbytečná. Jak se ale v prvních fázích tvorby ujistíte, že návštěvníci vaši práci oceňují? Jednoduše. Sledujte počty návštěv a z nich vyplývající počty lajků, nových fanoušků na sociálních sítích a celkových sdílení vašeho obsahu. Pokud svým návštěvníkům nabízíte takový obsah, který oni sami očekávají, tak máte vyhráno. Trefili jste se do vkusu vaší cílové skupiny a dalším vaším krokem by mělo být usnadnění sdílení vašeho obsahu, aby se vaše informace snadno šířily dál.

Přečíst celý článek
Jak začít se sociálními sítěmi.

10 tipů, jak začít se sociálními sítěmi

Článek byl aktualizován ke dni 22. 9. 2023.

Používáte sociální sítě pro osobní účely a pohráváte si také s myšlenkou, že byste je využili i pro své podnikání? Dejte tomuto nápadu zelenou! Sociální sítě jsou skvělým místem, kde se jako značka prezentovat, a představují moderní způsob, jak se dostat do přímého kontaktu se zákazníky.

Přečíst celý článek

Jak získat návštěvnost, která konvertuje

Často se na mě obrací lidé, kteří nemají nebo naopak mají vysokou návštěvnost, ale stránky jim neplní cíle podle jejich vlastních představ. V minulých článcích jsem se soustředil na on-page faktory ovlivňující konverze návštěvníků, kteří na stránky již zavítali. Dnes se zaměřím na to hlavní, a tím by měla být vaše snaha přilákat takové návštěvníky, jejichž představy a požadavky plní cíle vašeho webu. Často budu opakovat slovo relevance, protože to by mělo být vaší mantrou při efektivním získávání kvalitních návštěvníků.

Přečíst celý článek
Back To Top