skip to Main Content

SEO a techniky práce s meta description pro pokročilé

Loni na jaře jsme na našem blogu v seriálu o SEO pro začátečníky publikovali článek, který se zabýval meta description. Po roce by bylo dobré si tématiku meta description opět zopakovat. Tentokrát se však na meta description podíváme trochu podrobněji. V článku se dozvíte, jaké nástroje pro kontrolu meta description používáme my a jak vnímají tento popisek ostatní, v českém prostředí méně známé vyhledávače. Určený je proto pokročilejším uživatelům zajímajícím se o optimalizaci pro vyhledávače.

Přečíst celý článek

Jak využít long tailové lokální fráze

Cílení na geografické fráze (geo-targeting) je známou a vysoce efektivní technikou on-page SEO. Počátkem roku 2013 se dokonce mluvilo o nové SEO revoluci, ale termín je známý tak dlouho jako SEO samotné. Spíše je díky mobilním zařízením jeho síla stále znatelnější.

Díky geograficky zaměřeným long tailům máte šanci oslovit široké masy vysoce geograficky segmentovaných uživatelů internetu. V kombinaci s vhodně zvolenou SEO strategií může být pro vás tato technika vysoce efektivní, a proto se dnes o ní dozvíte více informací.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít