Tentokrát přišel na kafe Tomáš Čech, zakladatel nejviditelnější a nejdrzejší značky v oblasti (nejen) pánské…
Jana Kvasnicová: Jak se dělá obsahový marketing na ByznysWebu – Včeliště.cz podcast 31
V dnešním podcastu se se senior account manažerkou společnosti BiznisWeb.sk (slovenské mutace ByznysWeb.cz), která pomáhá firmám a projektům jednoduše vytvořit webové stránky či e-shopy, bavíme o tom, jak jejich klienti (i oni sami) dělají obsahový marketing.
Dozvíte se mimo jiné, co je dle Jany nejdůležitější esencí obsahového marketingu, proč je přesvědčena, že je obsah tak důležitý, a co může efektivní obsahový marketing přinést. To vše na příkladech webů v praxi.
Videocast
Poslechněte si podcast zde
Stáhnout podcast si můžete zde.
Minulé díly podcastů si můžete prohlédnout zde.
Registrujte se zdarma do tréninku obsahového marketingu!
Začněte každý den získávat nové zákazníky pomocí vlastního obsahu. Trénink Josefa Řezníčka vám ukáže, jak na to.
Přepis otázek rozhovoru
- Proč svůj blog vedete a jaké s ním máte cíle?
- Co je podle vás nejdůležitější při obsahovém marketingu, když vidíte své klienty, kteří obsahový marketing dělají?
- Co je základem úspěchu e-shopu, pokud chce mít dobrý obsah?
- Jak z vaší zkušenosti přijít s atraktivním obsahem?
- Jak může obsah pomoci argumentovat a obhájit vyšší ceny? Není fakt, že vyšší cena přináší zákazníkovi výhody, spíše negativem?
- Jak propagují vaši klienti svůj obsah?
- Jaké zajímavé nápady nebo tipy máte pro lidi, kteří chtějí dělat obsahový marketing, na základě práce s klienty?
- Chtěla byste říct něco na závěr těm, co již obsahový marketing dělají?
- Kde se o vás mohou lidé dozvědět více?
Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes
Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
0 komentářů k zobrazení