V dnešním podcastu uslyšíte Josefa Kroupu, který provozuje několik webů, spolupracuje s firmami jako takzvaný provizní (affiliate) partner a prodává reklamu. Pepa bude mluvit o tom, jak využívá obsah pro získání návštěvníků na své weby a jak má zorganizovaný marketing ve svém podnikání.
Jak postupuješ, když vymýšlíš nová témata pro obsah, který chceš, aby byl úspěšný ve vyhledávačích?
Co všechno při publikování nového článku nastavuješ, nebo bereš v potaz, aby měl obsah úspěch ve vyhledávačích? Co se ti osvědčilo?
Jak aktivně zviditelňuješ svůj obsah, aby byl vidět ve vyhledávačích? Co pro to děláš?
Nedávno jsi rozjel svatební magazín. Čeho jsi dosáhl, za jak dlouho, co jsi konkrétně dělal / dosud děláš?
Vytváříš obsah sám, nebo ti někdo pomáhá? Jak to máš zařízeno?
Jak měříš výsledky a to, co ti obsahový marketing přináší? Přeci jen, vyděláváš pomocí provizní spolupráce, což je specifické, proto mě to zajímá.
Můžeš popsat nějaký obecný postup, jak postupuješ při tvorbě a propagaci obsahu u projektů obecně?
Jaké máš plány do budoucna? Co bys chtěl ještě přidat či zlepšit do činností, které ti pomáhají v růstu návštěvnosti co se obsahového marketingu a SEO týče?
Kde se o tobě lidé mohou dozvědět víc?
Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes
Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
Josef v roce 2012 založil marketingovou agenturu Včeliště a dnes vede tým marketérů a stará se o jeho chod. Moderuje také akci Kafe a marketing a věnuje se vzdělávání a prezentování na konferencích. Na kontě má dvě knihy o obsahovém marketingu a desítky marketingových strategií pro klienty Včeliště.
Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka
Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Díky cookies vám můžeme zobrazovat obsah tak, jak jsme to naplánovali. Zároveň nám díky souhlasu pomáháte vylepšovat náš web i služby.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Žádný komentář k zobrazení