Logo Včeliště
DomůReferenceTaskahned

Tvorba a realizace marketingové strategie pro TaškaHned

Firma TaškaHned, která se specializuje na výrobu a potisk papírových tašek, nás oslovila s cílem podpořit prodej hlavního produktu a vyvrátit názor, že papírové tašky jsou v porovnání s plastovými drahé. Ve Včelišti máme takové výzvy rádi, a proto jsme se bez váhání pustili do marketingové strategie.

Stáhnout případovou studii
Úvodní obrázek webu Taskahned s nabídkou papírových a textilních tašek skladem a na zakázku.

E-book Jak se zbavit igelitek jednou provždy vypracovaný Včelištěm splnil naše očekávání zejména v tom, že byl pro nás vytvořen zcela samostatně, bez nutnosti dodávání informací a podkladů z naší strany, což jsme v situaci našeho vysokého pracovního zaneprázdnění opravdu uvítali. Zejména z hlediska copywritingu jsme byli spokojeni, protože jsme provedli jen minimum korekcí a textově bylo hned vše připraveno k použití.

Logo Taskahned s úsměvem v rámečku, symbolizující rychlé a efektivní řešení úkolů.
Jan Jírů
Taskahned.cz

Jak probíhá spolupráce

Během tvorby strategie jsme oslovili koncové zákazníky a získali jsme mnoho informací také od klienta. Na základě nich vznikl nápad na projekt Bezigelitky.cz, pro který jsme připravili samostatný web ve zcela novém designu tak, aby návštěvníky důkladně seznamoval s problematikou používání igelitových tašek.

Klientovi jsme tak vytvořili nový komunikační kanál, díky němuž může s uživateli sdílet své vědomosti v oblasti ekologie obalových materiálů a současně získávat nové zákazníky. Součástí webu je i blogová sekce plná tematických článků nebo unikátní mapa zákazů, která do té doby nebyla nikde v Česku publikována.

Návrh a tvorba webových stránek s ekologickou myšlenkou

Během tvorby marketingové strategie jsme od klienta získali dostatek informací o výhodách, které může uplatnit oproti konkurenci na trhu. Na základě toho vznikl nápad na projekt bezigelitky.cz., který bude mít podobu samostatného webu odděleného od stránek klienta. Po provedení vlastní analýzy jsme navrhli drátěný model jednotlivých stránek webu a ten následně proměnili v moderní a funkční web. Ten dnes funguje jako přehledná prezentace klientových znalostí a poslání jeho značky.

Tvorba blogu, e-booku a dalšího hodnotného obsahu

V rámci projektu jsme vytvořili blog s názvem „Jak žít bez igelitky“. Cílem blogu bylo dát prostor různým tématům, která souvisí s plastovými taškami, umožnit, aby popisovaný problém řešilo více lidí a nabídnout hned několik možných řešení. Pro návštěvníky webových stránek jsme dále připravili užitečný e-book, který čtenářům radí, jak omezit spotřebu igelitových tašek. Nedílnou součást projektu tvoří také poutavé a smysluplné grafiky v jednotném vizuálním stylu.

 

Další ukázky spolupráce

Jaké služby klient využil

Obsahový marketing

Vymyslíme a zrealizujeme obsahovou strategii, která vás odliší od konkurence.

Mám zájem o kvalitní obsah
Tvorba webu

Navrhneme vám funkční web, který bude plnit vaše cíle.

Potřebuji nový web
SEO

Zviditelníme váš web ve vyhledávačích díky správné optimalizaci.

Chci být vidět
E-mailing

Vylepšíme vaše e-maily tak, aby se zařadily k nejvýnosnějším kanálům.

Mám zájem o e-mailing

Podívejte se na naše další spolupráce

Náhled webu FitnessDK s nabídkou proteinů a fitness doplňků, spolupráce s Včeliště.
E-mailingSEOTvorba webu

E-shop FitnessDK nás oslovil s požadavkem na modernizaci a zkvalitnění webových stránek. Redesign e-shopu se tak stal součástí procesu, který klientovi přinesl mimo jiné zvýšení ročních tržeb o 62 % a přes 22 000 unikátních organických čtenářů blogu.

Přečíst více
Grafické znázornění vlahové bilance s rostlinami a vzorcem pro výpočet, spolupráce s VÚMOP.
GrafikaObsahový marketing

Výzkumný ústav meliorací a ochrany půdy se na nás obrátil s požadavkem zpracování infografiky, která by laikům dokázala přiblížit využití zbytkové zemědělské biomasy. Po proniknutí do tématu a několika konzultacích s klientem jsme se pustili do tvorby poutavé a hlavně srozumitelné infografiky.

Přečíst více
Náhled webu Strefa.cz s nabídkou zahradního grilování a dalších produktů pro dům a zahradu.
CopywritingSEOTvorba webu

STREFA s.r.o. se na nás obrátila s požadavkem zvýšit návštěvnost a ideálně také tržby z organické návštěvnosti. Klient získával většinu zákazníků skrze drahé výkonnostní kampaně, a to se nám podařilo změnit.

Přečíst více

Spojte se s námi

Chcete také podpořit své podnikání efektivním marketingem?
Napište nám.
Poptávky z referencí