Logo Včeliště
DomůBlogZe VčelištěKrásné svátky a úspěšný rok 2026 s pořádnou porcí dobré nálady
Vánoční dekorace s malými bílými domky, stromečky a vánočními světýlky. Obrázek je rámován žlutými hexagony, které připomínají včelí motiv. Pozadí je jemně rozmazané a vytvořuje teplou vánoční atmosféru.

Krásné svátky a úspěšný rok 2026 s pořádnou porcí dobré nálady

Znáte recept na úspěšnou kampaň? Jasná strategie, hrst kreativity, porce poctivé práce a pořádná dávka dobré nálady. Letos jsme touto směsí nešetřili a chceme v tom pokračovat i v příštím roce. To by ale nešlo bez vás – našich klientů, partnerů a příznivců. Chceme vám proto srdečně poděkovat a popřát vánoční svátky plné dobré nálady a úspěšný rok 2026.

Jsme vděční, že nám dáváte prostor tvořit a přicházíte s výzvami, které nás posouvají dál. Zajímá vás, jak jsme se posunuli v roce 2025? Tady je krátká rekapitulace.

Jak to ve Včelišti bzučelo v roce 2025?

Každý den jsme pracovali na různorodých projektech a úkolech – od obsahových strategií přes SEO analýzy až po výkonnostní kampaně. Na sociálních sítích, v e-mailingových nástrojích i na webových stránkách jsme míchali recepty z osvědčených i nových marketingových ingrediencí. Rozmanitost nás baví.

Náš tým se rozrostl o několik nových členů. Nové nápady a jiný úhel pohledu, i to do úspěšného receptu patří. Také jsme pokračovali ve stážích, o které je vždy velký zájem. Vybrali jsme nejlepší uchazeče a pomohli jim posunout se v marketingu zase o kus dál. Pár z nich se nakonec v našem úlu zabydlelo natrvalo.

Marketingové recepty, které nepíšeme do kuchařky

Stále věříme, že užitečné know-how má mít dveře dokořán. Tak jsme je letos otevřeli pořádně:

  • Členové včelištího úlu získali 11 nových marketingových materiálů. Checklisty, šablony, návody… zkrátka praktické věci, které sami používáme a které šetří čas, když řešíte reálné marketingové úkoly.
  • Přidali jsme a aktualizovali 39 článků na našem blogu, aby si každý, kdo se chce zlepšit v marketingu, mohl dopřát pravidelnou dávku tipů a inspirace.
  • Připravili jsme 2 webináře na témata, která pálí většinu firem a marketérů: Jak nastavit svou první Meta kampaň a Jak využít AI při tvorbě obsahu na sociální sítě.
  • Uspořádali jsme 4 marketingová setkání u skvělé kávy s hosty, kteří se podělili o své tajné recepty na úspěšný marketing. Nejenže předali spoustu zajímavých postřehů ze své praxe, ale zároveň připomněli, že marketing není jen číslo v reportu, ale také různorodé příběhy, zkušenosti a konstruktivní diskuze.

Co ještě jsme „upekli“? Nový web Včeliště!

Je to tak – kovářova kobyla dlouho chodila bosa. Ale letos jsme jí dopřáli pořádné podkovy. Náš nový web je přehlednější, svižnější a mnohem lépe odráží to, kdo jsme a co dneska děláme. Prošli jsme každý detail: zrychlili načítání, zpřehlednili služby, doladili vizuální styl a přidali obsah, který vám pomůže vyznat se v marketingu ještě snadněji.

Nový web je připravený na všechno, co nás čeká (nejen) v roce 2026. Budeme rádi, když u toho budete s námi. Děkujeme vám všem, kdo do nás vkládáte důvěru. 

Katka miluje hru se slovy, ať už jako autor, nebo konzument. Když právě nepíše marketingové texty, čte nemarketingové knihy. Obě činnosti provádí zásadně s dobrou kávou po ruce – nebo rovnou v ruce.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Muž pracující na počítači s otevřenými okny webových stránek, symbolizující online marketing a SEO analýzu.
V digitálním marketingu se stále objevují nové zkratky, koncepty a trendy. Často však nejde […]
Přečíst článek
Tablet s e-mailovou schránkou a upozorněním na nové zprávy
25. 11. 2025
Umělá inteligence nám v e-mailingu dokáže hodně usnadnit práci, zároveň nám však trochu hází […]
Přečíst článek
Notebook na stole s ikonami e-mailů, šálek kávy a smartphone, symbolizující e-mail marketing.
18. 11. 2025
SmartEmailing patří spolu s Ecomailem mezi nejznámější a nejpoužívanější české nástroje pro e-mail marketing. Oba […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žádný komentář k zobrazení