Segmentace kontaktů je základním kamenem kvalitního e-mailingu. Segmentované e-maily jdou ruku v ruce s personalizací,…
Proč je lepší si na e-mailový marketing najmout externí agenturu
Dostali jsme se na konec naší včelí série o e-mailovém marketingu. Rád bych vám dnes v následujícím článku ve zkratce představil několik bodů, proč si myslím, že je pro vás výhodné přenechat e-mail marketing externí agentuře.
1. výhoda – Získáte podrobně připravenou strategii
Než začnete dělat e-mailový marketing, je dobré mít určenou strategii, jakým směrem se váš e-mailing bude ubírat. V našem případě připravujeme pro klienty cca 30 až 40 stránkový dokument, ve kterém rozebíráme všechny důležité aspekty kvalitního e-mail marketingu. Jaké to jsou? Ty nejvýznamnější jsme se snažili shrnout v článku 10 kroků kvalitní e-mailové strategie.
2. výhoda – Vyvarujete se zbytečných chyb
Když e-mail marketing přenecháte odborníkům, vyvarujete se zbytečných chyb, které byste mohli nevědomky udělat. Pět největších z nich jsme sepsali v samostatném článku. Pokud nechcete e-mail marketing přenechat externí agentuře, mohl by se vám hodit ještě tento článek, ve kterém se opět zaměřujeme na další aspekty kvalitních e-mailů, na které byste si měli dát pozor a které je nutné dodržovat, aby rozesílané e-maily byly zcela v pořádku.
3. výhoda – Testování a zlepšování efektivity by u agentury měla být automatická činnost
Jedním z důležitých aspektů kvalitního e-mailingu je jeho testování. Agentura, která vám e-mail marketing dělá, by rozhodně testovat měla a výsledky testů vám pravidelně zasílat. Podle hodnoty výsledků můžete jednoduše určit, zda agentura, která vám e-mail marketing spravuje, ho dělá pečlivě a promyšleně a zda se vám její služby vyplatí.
4. výhoda – Ušetříte čas a peníze
Našim klientům se snažíme v dlouhodobém horizontu vydělávat stále větší množství peněz. Při pravidelné spolupráci v e-mail marketingu neustále zvyšujeme efektivitu každé rozesílky. Klientům zasíláme pravidelné měsíční reporty, ve kterých si mohou přečíst, kolik e-mailů a s jakými výsledky jsme za ně rozeslali. Jednoduše (například díky obratu) zjistíte, jaké zákazníky vám konkrétní rozesílka přinesla a kolik jste na ní vydělali peněz.
5. výhoda – Kromě know-how máme k dispozici zkušené copywritery a grafiky
Moc dobře si uvědomujeme, jakých chyb se grafici a copywriteři v e-mailech často dopouštějí. Myslíme si, že je jednodušší tuto práci přenechat odborníkům, kteří své práci skvěle rozumí, než ji provádět svépomocí tzv. metodou pokus-omyl.
Závěr
E-mail marketing nejde dělat vytržený z kontextu ostatních online marketingových kanálů. Proto je nejvhodnější tuto práci přenechat agentuře, abyste se mohli věnovat činnostem, které jsou pro vaše podnikání stěžejní a kterým rozumíte nejlépe vy. Rádi vám s e-mail marketingem pomůžeme. Pokud máte zájem, zpracujeme vám nezávaznou poptávku. Podívejte se na naši nabídku e-mail marketingu a v případě zájmu nás kontaktujte.
0 komentářů k zobrazení