
Leden utekl jako voda a my jsme si pro vás připravili další díl našeho podcastu o internetovém marketingu. V pátém díle podcastu jsme se bavili o trendech internetového marketingu, které nás čekají v roce 2014. Možná máte ještě další predikce, a proto budeme rádi, když se s námi o ně podělíte v komentářích pod článkem. Jestli vás zajímá náš názor, na co se budete muset v roce 2014 soustředit, neváhejte a pusťte si naši lednovou nahrávku. Přejeme příjemný poslech.
Stáhnout podcast si můžete zde.
Další díly podcastů si můžete prohlédnout zde.
... náš iTunes kanál najdete zde. Budeme rádi, když ho budete odebírat.
Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
Za tým Včeliště.cz
Tomáš Procházka a Josef Řezníček



1 komentář k zobrazení
Díky za podcast. Nesouhlasím však s tím, že Google+ bude nejrychleji rostoucí sociální sítí budoucnosti. Sama o sobě totiž žádné plusy nenabízí (proč se nejmenuje Google- :-)).
Ano Youtube, Hangouts a další služby jsou povedené a uživatel k nim dnes potřebuje Google+ účet, takže počet uživatelů určitě růst bude, avšak budou to spíš takové mrtvé duše, které využijí nějakou službu a zase půjdou pryč. Ale to je samozřejmě můj osobní názor.
Jediná věc, která může zahýbat kartami jsou +Post Ads, což je další zoufalý způsob od Google, jak na svou "síť" dostat alespoň firmy kvůli inzerci, pokud budou ceny za reklamy přívětivé. Měly by - když propagují jejich síť.
Vliv na SEO a autorship apod. samozřejmě nezpochybňuji.
A ještě jedno upřesnění k Facebooku - v podcastu přirovnáváte dosah příspěvků uživatelských účtů na své přátele a dosah příspěvků stránky na fanoušky. Z debaty vyplývá, že snad myslíte, že vidíte všechny příspěvky přátel. Musím vás i čtenáře zklamat. Není to tak a nikdy tomu tak nebylo. Facebook i zde zobrazuje příspěvky na základě interakce s daným uživatelem.