skip to Main Content

10 kroků kvalitní e-mailové strategie

Strategie e-mail marketingu je dokument, který má za cíl vám pomoci vytvořit efektivní a vhodný plán e-mail marketingu. Pokud jste se na základě našich minulých článků o e-mail marketingu rozhodli, že se mu budete věnovat, měl by vám tento dokument pomoci vymyslet všechny důležité postupy a úkony, které budete v souvislosti s e-mail marketingem dělat.

Možná jste teď ve fázi, kdy byste chtěli s e-mail marketingem začít, ale nevíte co dřív. Hledáte body, od kterých byste se mohli odrazit. Je to tak? My bychom vám tento často náročný začátek rádi usnadnili. Díky tomuto článku se v několika krocích dozvíte, jak s e-mail marketingovou strategií přesně začít. Představíme vám její hlavní kroky, které byste neměli zapomenout promyslet, aby vaše konání bylo efektivní a e-mailová strategie přinášela své ovoce.

Přečíst celý článek

SEO audit stránek cenikyremesel.cz

Po měsíci tu máme další SEO audit, ve kterém tentokrát probírám několik nedostatků webových stránek cenikyremesel.cz. Po zhlédnutí 17 minutového videa se dozvíte, proč stránky nevyužívají svůj potenciál, který mohou mít z hlediska optimalizace pro vyhledávače. Podíváme se i na možnosti lepšího cílení a úpravu několika faktorů, které při SEO hrají roli.

Přečíst celý článek

Případová studie – Obsahová strategie s webináři měla o 91 % lepší výsledky

Webináře jsou jedním z druhů obsahu, který přímo přivádí cenné poptávky (angl. leady). V tomto ohledu patří mezi vysoce efektivní druhy obsahu, jako jsou jinak například e-booky nebo případové studie. Kromě toho, že je tento druh obsahu efektivní, je i relativně složitý na výrobu a její organizaci. 

Přečíst celý článek

Pomlčka vs. spojovník aneb boj dvou „velikánů“

Často narážím na texty, u kterých jejich autor tak docela nepochopil, jaký je rozdíl mezi spojovníkem a pomlčkou. Anebo tuto problematiku záměrně ignoroval. Pro příležitostného pisálka, ale i celou řadu profesionálních spisovatelů je psaní pomlček a spojovníků takřka španělskou vesnicí. Tajemství těchto dvou magických znaků zná v drtivé většině pouze zkušený korektor. Pokud chcete své psaní posunout na vyšší level, pak nepřestávejte číst následující řádky. Pokusím se vám na nich vysvětlit nebo alespoň lehce nastínit, co to vlastně ten spojovník je, kam se hodí a kde je naopak vhodnější psát pomlčku. Pohodlně se usaďte a nažhavte mozkové závity, protože naše typografická mini lekce právě začíná!

Přečíst celý článek

Dlouho očekávaná aktualizace Google PageRank je tu!

Před několika dny, 6. prosince 2013, Google překvapil mnoho odborníků na internetový marketing tím, že po dlouhých deseti měsících uveřejnil zbrusu novou aktualizaci PageRanku. Můžete si zkontrolovat, jestli se změnila hodnota i vašemu webu.

Překvapený byl pravděpodobně i Matt Cutts, který vede antispamový tým ve společnosti Google a pravidelně jako jeden z mála komunikuje s veřejností ohledně novinek a otázek týkajících se vyhledávače Google. Na konferenci PubCon v Las Vegas letos prohlásil, že aktualizace veřejné hodnoty PageRanku je doprovázena technickými problémy, a proto neočekává, že by se jeho hodnota aktualizovala ještě v roce 2013. Tuto informaci hezky česky okomentoval Drago na svém blogu.

Přečíst celý článek

8 věcí, které by neměly chybět v textu dobrého copywritera

Máte precizní webové stránky propracované do toho nejmenšího detailu, svého copywritera platíte takřka zlatem a přesto se k vám štěstí točí zády a stále nemůžete zaujmout cílovou skupinu čtenářů? Pak je na čase zamyslet se, co za „vaším“ neúspěchem stojí. Jelikož se tento problém týká celé škály skupin – od jednotlivců, přes velké firmy, od příležitostných pisálků, až po pravidelné přispěvatele –, připravila jsem pro vás článek, v kterém naleznete 8 nejdůležitějších věcí, které by v dobrém textu neměly chybět. Možná, že vás některé maličkosti překvapí a snad vám tyto řádky pomohou k úspěchům, které si za svou snahu bezpochyby zasloužíte.

Přečíst celý článek
Back To Top