skip to Main Content

Proč je e-mail marketing důležitou součástí obsahové strategie

Obsahový marketing je moderní přístup k dlouhodobě efektivní propagaci vašich stránek na internetu. Není to pouze jednostranná metoda propagace. Součástí obsahového marketingu jsou i další formy internetové propagace. Nejvýznamnější z nich jsou marketing na sociálních sítích – sociální marketing a e-mail marketing. Aby byl váš obsahový marketing opravdu úspěšný, měli byste ovládat minimálně všechny tyto tři formy propagace.

Přečíst celý článek

9 tipů na zajímavé e-booky o internetovém marketingu a podnikání na internetu

Česká republika rozhodně není e-bookovou velmocí. Přesto u nás postupně nějaké elektronické knížky vznikají a my bychom vám dnes v následujícím včelím článku rádi představili seznam těch nejzajímavějších, které jsme za poslední dobu objevili. Některé z nich jsou zdarma, některé získáte za pár korun.

Přečíst celý článek
volné_domény

VolnéDomény.cz: Pomocník při hledání volné domény

Dovolte mi v tomto článku v krátkosti představit náš nový nástroj, který vám pomůže s hledáním volných domén pro vaše nové webové stránky. Jmenuje se VolnéDomény.cz a jeho použití je bezplatné.

Vždy, než založím nový web, pečlivě zvažuji výběr domény, protože vím, jak moc je její pozdější změna velice komplikovaná. Rok po spuštění nového webu už většinou lidé vaše stránky znají pod jednou adresou, která se často stává i vaší značkou. Změna domény je pak matoucí a stojí vás nemalé úsilí při vysvětlování. Kvůli tomu a dalším důvodům jsme založili projekt VolnéDomény.cz. Tento šikovný nástroj vám šetří čas při hledání vhodné adresy, kterou si ještě nikdo nezaregistroval. Pomůže také s organizací nejlepších nápadů na názvy domén a poradí, jak vybrat zapamatovatelné jméno. A dokonce vám nabídne vybrat si nejlevnějšího registrátora a rovnou doménu koupit.

Přečíst celý článek

Případová studie – jak pomohl obsahový marketing ShorTel Sky

Tímto článkem startujeme novou sérii článků o případových studiích. Co se v ní dozvíte? Rádi bychom vám postupně představili ty nejzajímavější případové studie, ve kterých figuruje obsahový marketing jako hlavní marketingový nástroj. Snažili jsme se vybrat takové případovky, díky kterým se dozvíte reálné výsledky podpořené jasnými čísly. Chceme, abyste i vy poznali na vlastní oči ohromnou sílu a potenciál obsahového marketingu. Pojďme se společně podrobněji podívat na první z nich.

Přečíst celý článek

Infografika – „Nejaktivnější české weby o internetovém marketingu v číslech II.“

V březnu letošního roku jsme pro vás vytvořili infografiku, ve které jsme prezentovali nejaktivnější české blogy o internetovém marketingu z našich RSS čteček. Infografika měla pozitivní ohlas, a proto jsme se rozhodli vytvořit její druhou verzi. Tentokrát jsme na to šli pořádně „od lesa“. Základem pro novou infografiku byl náš rozsáhlý seznam 122 a více českých a slovenských webů.

Download this infographic.

Embed Our Infographic On Your Site!

Přečíst celý článek

Jaké předpoklady musí splňovat dobrý copywriter?

Co si představíte pod slovním spojením „dobrý copywriter“? Člověka, který píše kvalitní a čtivé texty, které jsou atraktivní jak pro samotné čtenáře, tak pro internetové vyhledávače? Někoho, kdo dokáže naplnit váš web obrovským množstvím textu za minimální platové ohodnocení? Nebo pisálka, který vám pomůže prodat zboží či služby nejrůznějšího druhu, a zvýší tak vaše tržby o několik desítek procent?

Přečíst celý článek
Back To Top