skip to Main Content
Zachraňte včely a další 11 skvělých infografik!

Milujeme infografiky a přírodu aneb Přehled TOP 12 infografik posledních 6 měsíců

Infografiky zkrátka zbožňujeme. Tato obrázková a nenásilná forma předávání informací návštěvníkům si nás prostě a jednoduše získala. Proto není divu, že infografiky jednak tvoříme pro naše projekty i klienty, ale také pracujeme na dvou projektech, které se právě informacemi nabitými obrázky zabývají: ČeskéInfografiky.cz a NejInfografiky.cz. A jako vždy pro vás máme výběr toho nejlepšího z obou projektů. Která infografika si získala vás?

Přečíst celý článek
Jak znovu zapojíte odběratele, kteří o váš e-mail marketing ztratili zájem?

Jak znovu zapojit odběratele, kteří ztratili zájem o váš e-mail marketing?

Jste přesvědčeni, že na e-mail marketing jdete dobře? Vytváříte zajímavé obsahy, myslíte na obsahové magnety a výzvy k akci pro získávání nových kontaktů? I přes to se může stát, že se ve vašem seznamu objeví neaktivní kontakty, které na rozesílku nereagují. Co s nimi a jak je získat zpět? V několika bodech si vysvětlíme, proč byste na neaktivní kontakty neměli zanevřít a jak postupovat, aby o vás znovu projevily zájem.

Přečíst celý článek
Video, nebo e-mailing? Který druh obsahu je vhodný pro váš web?

Článek, video nebo e-mailing: Který druh obsahu se hodí pro váš projekt?

Obsahový neboli content marketing nabírá v posledních letech na popularitě i v našich končinách. Důvody jsou nasnadě: pravidelné publikování kvalitního obsahu zvyšuje autoritu značky, pomáhá budovat odborné renomé a zvyšuje návštěvnost webových stránek – a v konečném důsledku i zisk.

Přečíst celý článek
Jak dělat minimální obsahový marketing efektivně?

Minimální obsahový marketing: s obsahem může začít úplně každý

Asi to tak znáte i ze života. Potkáte někoho s podobnými názory nebo zájmy. Najdete společná témata a strávíte spolu příjemný čas. Dozvíte se něco nového. Nemusí to být přímo láska – i z kamarádství se s tím člověkem zase rádi uvidíte. A potom zase. Postupně tak prohlubujete vztah.

Nějak podobně by měl v optimálním případě fungovat také dobře dělaný obsahový marketing.

Přečíst celý článek
Kdo patří do včelího úlu: Josef Řezníček

Kdo patří do včelího úlu #4 – Josef

Ve čtvrtém díle seriálu ze včelího úlu vám představíme zakladatele Včeliště, Josefa. Ten dle svých vlastních slov „dělá to, co nikdo jiný nechce dělat“ – a také svými znalostmi a zkušenostmi každý den pomáhá klientům a pochopitelně i celému týmu. Pusťte si videomedailonek a přesvědčte se, že jsme příležitost k položení zajímavých otázek samotnému šéfovi využili důkladně.

Přečíst celý článek
Back To Top