Míra vrácení (anglicky „bounce rate“, často uváděná jen pod zkratkou BR) je základní metrikou e-mailingu, která hraje zásadní roli při hodnocení, zda byla kampaň úspěšná, či nikoliv. Proto si zaslouží samostatný článek, abyste o ní věděli vše potřebné. Stručně, jasně a výstižně. Tak pojďme na to.

Kdo patří do včelího úlu #5 – Tomáš K.
V dnešním videomedailonku se představí člověk, který drží všechny procesy pohromadě a organizačně zaštiťuje celý tým. Nepostradatelný člen týmu pověřený péčí o všechny klienty i včelky, to je náš projektový manažer Tomáš. Náplní jeho práce je nejen komunikace s našimi zákazníky, ale také organizace všech projektů a činností v úlu. S neoblomným klidem pomáhá řešit i ty nejnáročnější situace – vykolejí ho naše otázky, nebo si s nimi snadno poradí?
Na jaké rádio je Tomáš odborníkem a kdy na Včelišti vznikají nejvtipnější situace? To zjistíte v krátkém videu.
A kde se s Tomášem můžete setkat vy? Bude s vámi komunikovat, pokud si objednáte některé z našich řešení pro obsahový marketing!
0 komentářů k zobrazení