skip to Main Content

Jak vybrat toho nejlepšího copywritera? 5 praktických rad pro vás!

„To je v pohodě, tu tiskovku si napíšu během víkendu.“ „Ne, kvůli jednomu článku přece nebudeme najímat externistu!“ „Jo, texty na úvodku dám do kupy během středy, nemusíš mi to připomínat dvacetkrát!“  „Na co nové texty? Vždyť originální popisky máme od výrobce!“

Že se ve výše uvedených řádcích poznáváte? Nebo jste se jednoduše přistihli při podobných myšlenkách? Pak součástí týmu vaší firmy s největší pravděpodobností není ani jeden profesionální copywriter. Ačkoli se může v mnohých případech zdát, že najímat novou pracovní sílu do již zaběhnuté firmy je zbytečné, ve skutečnosti můžete s novým copywriterem získat víc, než jen kvalitní texty. Máme pro vás 5 praktických rad a tipů, díky nimž skončí váš výběr copywritera nevídaným úspěchem.

Přečíst celý článek

Děkovné e-maily: Nemusíte být e-mail ninja, abyste mohli využít jejich skrytý potenciál

Mnoho marketérů je podceňuje, je v nich však skrytá velká příležitost pro zvýšení výkonu vašeho e-mail marketingu. Uznejte sami, jak často se vám podaří vytáhnout statistiky emailů na více než 42 % open rate, 18 % click rate a konverzní poměr na velmi slušných 10 % (zdroj)? Děkovné emaily tohle umí, jejich potenciál však naplno využívá jenom hrstka skutečných e-mail ninjů. V následujícím článku si blíže tento druh e-mailů představíme a poradíme vám, jak z nich vytěžit maximum. Jdeme na to.

Přečíst celý článek

Personalizace je budoucnost e-commerce. Jaké jsou její možnosti v e-mail marketingu a jak s ní začít?

Představte si, že přijdete do zverimexu, ve dveřích vás uvítá prodavač a rovnou vás odvede do oddělení vodítek pro velké psy, protože ví, že zrovna jedno pro svého labradora sháníte. Oddělení pelechů minete obloukem, protože ví, že jste jeden kupoval před půl rokem a ten pořád ještě dobře slouží, cestou se vás ještě zeptá, jak vašemu Buddymu chutnaly granule, které jste v obchodě koupili před měsícem. Při odchodu vám na ně nabídne slevu, a když si koupíte rovnou dvoje, ochotně vám je odveze až domů.  A teď si představte, že celá tato situace se neodehrává v místním krámku s potřebami pro zvířata, ale v eshopu.

Dá se vůbec tato situace napodobit v online prostředí? Dá, a možná o dost lépe, než jste si až doposud mysleli. Pojďme se v následujícím článku společně podívat na to, jak vašemu podnikání může pomoci dobře cílený personalizovaný e-mail marketing.

Přečíst celý článek
Back To Top