Každá firma je jedinečná. Má individuální přístup k podnikání, jinou cílovou skupinu, různě buduje značku. Něco však mají všechny firmy společné. Potřebu skvělého webu, který bude reprezentovat brand a efektivně prodávat produkty či služby. Aby toto splňoval, neobejde se bez několika propracovaných stránek, na kterých si dáte opravdu záležet. Které to jsou?

Jak vznikají persony a jak poznáte, že jsou špatně/dobře vytvořené? – Podcast 16
Proč je dobré znát svoje cílové persony? Co je to persona, jak jí poznáme, jak jí vytvořit a na co se zaměřit? K čemu se persony používají a kde všude se nám budou hodit? Jak vypadají dobře a špatně vytvořené persony? To vše a více se dozvíte v tomto podcastu.
Videocast
Poslechněte si podcast zde
Stáhnout podcast si můžete zde.
Minulé díly podcastů si můžete prohlédnou zde.
Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes
… náš iTunes kanál najdete zde. Budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
Za tým Včeliště.cz
Josef Řezníček a Dan Gottwald
[…] persony. Proč je dobré je znát? Jak si je vytvořit? Na co se zaměřit? Včeliště.cz: Jak vznikají persony a jak poznáte, že jsou dobře/špatně vytvořené? (Josef Řezníček a Dan […]
[…] persony. Proč je dobré je znát? Jak si je vytvořit? Na co se zaměřit? Včeliště.cz: Jak vznikají persony a jak poznáte, že jsou dobře/špatně vytvořené? (Josef Řezníček a Dan […]