skip to Main Content

Využití person v analýze klíčových slov v praxi

Jste náš pravidelný čtenář, nebo pouze náhodný kolemjdoucí? V každém případě jsme si pro vás připravili další ze série článků, které se týkají person v online marketingu. Podle reakcí vás toto téma zajímá a naším zájmem je tedy v pravidelných informacích nepolevit. První publikovaný článek o personách na blogu Včeliště byl kousek ze seriálu o obsahovém marketingu. Psali jsme v něm, jak si vhodně vytvoříte svoji vlastní personu. Nevím, zda jste  ho už převedli do praxe či nikoliv, ale pokud ne (a persony stále nemáte), je nejvyšší čas je připravit. Věřte nám – budou se vám hodit, protože dnes se jimi budeme opět zabývat.

Přečíst celý článek

Ukázka rozdílného tónu komunikace v praxi

Pokud sledujete Včeliště pravidelně, pravděpodobně jste již zaregistrovali, že od nového roku rozjíždíme další sérii článků, tentokrát zaměřenou na tón komunikace a persony v online marketingu. Myslíme si totiž, že jsou tyto dvě techniky velice důležité, ale v České republice zatím málo využívané.

Tento článek vám ukáže, jak tón komunikace vypadá v praxi. Měl by vám být inspirací, abyste se nad vaším vlastním tónem komunikace sami zamysleli a třeba ho i upravili tak, aby více vyhovoval vaší cílové skupině.

Přečíst celý článek
srdce

Milujeme infografiky aneb 5 nejzajímavějších lednových infografik

Je začátek nového měsíce, a tak vás jako vždy čeká krátký shrnující článek o nejzajímavějších infografikách publikovaných během minulého měsíce na webových stránkách našich dvou infografikových projektů – ČeskeInfografiky.cz a NejInfografiky.cz. Věřím, že to pro vás není žádná novinka. Podívejte se ale, jestli vám v lednu neuteklo následujících 5 infografik. Které to byly?

Přečíst celý článek

SEO a techniky práce s meta description pro pokročilé

Loni na jaře jsme na našem blogu v seriálu o SEO pro začátečníky publikovali článek, který se zabýval meta description. Po roce by bylo dobré si tématiku meta description opět zopakovat. Tentokrát se však na meta description podíváme trochu podrobněji. V článku se dozvíte, jaké nástroje pro kontrolu meta description používáme my a jak vnímají tento popisek ostatní, v českém prostředí méně známé vyhledávače. Určený je proto pokročilejším uživatelům zajímajícím se o optimalizaci pro vyhledávače.

Přečíst celý článek
Back To Top