6 chyb, kterých byste se při tvorbě person měli vyvarovat
V poslední době se (nejen) na internetu stále více píše o tvorbě person. My pro vás tady na blogu připravujeme na toto téma seriál, protože si myslíme, že tvorba person obecně je jednou z nejúčinnějších marketingových taktik, se kterou byste v…
Trendy v internetovém marketingu v roce 2014 – Podcast 5
Leden utekl jako voda a my jsme si pro vás připravili další díl našeho podcastu o internetovém marketingu. V pátém díle podcastu jsme se bavili o trendech internetového marketingu, které nás čekají v roce 2014. Možná máte ještě další predikce, a proto budeme rádi, když se s námi o ně podělíte v komentářích pod článkem. Jestli vás zajímá náš názor, na co se budete muset v roce 2014 soustředit, neváhejte a pusťte si naši lednovou nahrávku. Přejeme příjemný poslech.
Využití person při analýze klíčových slov
Bez rozsáhlé klasické analýzy klíčových slov, jako by ani nemělo smysl většinu internetových projektů začínat. Návštěvnost z vyhledávačů je totiž vysoce relevantní a kvalitní, a proto se o ni všichni doslova „perou“. Dnešní článek využijí především ti z vás, kteří analýzu klíčových slov už znají. Pokud jste náš článek z loňského roku nečetli, doporučujeme vám tak učinit teď.
SEO audit stránek jaknacesty.cz
Tón komunikace v online marketingu a jeho vliv na emoce
Persony a tón komunikace jsou totiž prostředky, které, když se je naučíte chápat a využít ve svůj prospěch, vám pomohou dlouhodobě budovat společnost, která bude klientům doslova šitá na míru. A to je to, co by mělo být v podnikání jedním z vašich hlavních cílů. Umění přizpůsobit se mysli vašich návštěvníků je úkolem moderního marketing (nejen na internetu).
- Předchozí
- Stránka 1
- …
- Stránka 95
- Stránka 96
- Stránka 97
- Stránka 98
- Stránka 99
- Stránka 100
- Stránka 101
- …
- Stránka 124
- Další