skip to Main Content
Pravidla zpětné vazby.

Zpětná vazba je (nejen) v online marketingu k nezaplacení. Jak na ni?

„Není to úplně ono.“ nebo „Představoval jsem si to jinak, ale konkrétní příklad nemám.“ Už jste někdy slyšeli tyto odpovědi? Nebo se v nich dokonce vidíte? Pokud spolupracujete s agenturou nebo freelancerem, je poskytnutí zpětné vazby nezbytností pro úspěšnou spolupráci. Mluvíme však o konstruktivních připomínkách či návrzích, ne o výrocích, které jsme zmínili hned v úvodu. Pokračujte ve čtení a dozvíte se, proč se kvalitní zpětné vazbě rozhodně nevyhýbat, jaké jsou její zásady a konkrétní příklady, jak na ni.

Přečíst celý článek
Kafe a marketing s Terezou Kučerovou.

Pojďte se setkat s Holkou z digitálu, která ví, jak budovat značku

Tereza Kučerová neboli @holkazdigitalu se už v 17 letech přestěhovala z rodného Brna do Prahy. Přilákala ji sem možnost organizovat koncerty. Netrvalo to dlouho a získala svou první práci v marketingu. A tomu zcela propadla. Dnes je to 11 let, co se jí tenhle obor stal vším – a stále v něm nachází něco nového, co ji obohacuje a baví. Teď se s vámi rozhodla podělit o své zkušenosti z praxe. Dorazte za ní na Kafe a marketing, který se koná 20. června. Pozor, tentokrát se sejdeme v pražské kavárně Standard Cafe!

Přečíst celý článek
Zjistěte, kterých 9 chyb vám brání v efektivním obsahovém marketingu

9 chyb, které vám brání v dobrém obsahovém marketingu

Obsahový marketing je podobný ovocnému stromu. Chvíli trvá, než jej vypěstujete, o to sladší ale pak sklízíte plody. Správně nastavený obsahový marketing pomáhá budovat odbornou autoritu a dobré jméno, ve střednědobém horizontu dokáže navýšit návštěvnost webu i zisk.

Někdy ale stačí malý přešlap – a kýžené ovoce ne a ne dozrát.

Držíte se své obsahové strategie zuby nehty, výsledky se ale přesto neobjevují? Podívejte se, zda se nedopouštíte některé z následujících chyb!

Přečíst celý článek
Seznam českých a slovenských firem, které dělají obsahový marketing.

Inspirujte se: velký seznam českých a slovenských firem, které dělají obsahový marketing

O výhodách, které přináší kvalitní obsah jako marketingový nástroj, jsme psali už mnohokrát. V dnešním článku vám ukážeme, jak to může vypadat v praxi. Vytvořili jsme přehled celkem 98 společností z České a Slovenské republiky, které úspěšně využívají obsahový marketing.…

Přečíst celý článek
Back To Top