skip to Main Content

Jak aplikovat metodu GTD do obsahového marketingu

Během června a prvních článků července jsme se seznámili se základy obsahového marketingu. Dozvěděli jste se, že obsahový marketing je především o důkladném plánování procesů. Výsledkem a zároveň srdcem či motorem obsahového marketingu je obsahová strategie. Nedávno jsme vám také poradili, jak byste měli postupovat při budování obsahového týmu a na co si dát pozor při výběru jeho základní složky – autorů. Co ale dál?

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít