skip to Main Content

Jak být lepším copywriterem? 10 praktických rad pro vás

Již nějakou tu dobu se věnujete „copywriterskému řemeslu“. Píšete nejrůznější druhy textů – od klasických PR článků, přes titulky, popisky, až po tiskové zprávy nebo příspěvky na blog. Zkrátka a jednoduše, u té „proklaté krabice“ sedíte více, než je zdrávo… Pokud ještě nemáte aktivní rezervaci pokoje v Opavě, Bohnicích, Kroměříži nebo dalším zařízení, do jehož útrob se můžete současným tempem dostat, pak zvolněte, zpomalte, zastavte a začtěte se do následujících řádků, kde vám prozradím 10 praktických rad, jak se stát ještě lepším copywriterem a zároveň se nezbláznit.

Přečíst celý článek

7 frází, kterými své zákazníky rozhodně nezaujmete

Po sérii stylistických a gramatických článků jsem se rozhodla opětovně rozvířit „vody copywriterské“ a několik dalších příspěvků věnovat právě této problematice. V dnešním článku se proto zaměřím na sedm specifických frází, které by váš copywriter v textu určeném zákazníkům rozhodně neměl používat. Ačkoli může být jeho prvotní myšlenka bohulibá, ve finále vám zákazníky spíše odláká, nežli přitáhne. Zajímá vás tedy, o jaké fráze se jedná?

Přečíst celý článek

5 základních procesů v obsahovém marketingu

Jste-li zatím s obsahovým marketingem teprve na začátku, v tomto článku vám zkusím přiblížit, jaké procesy je třeba při vytváření kvalitního obsahu nastavit, aby i vaše stránky mohly těžit z výhod této formy marketingu. Nastavení procesů a neopomenutí žádného z nich vám dá základní předpoklady pro úspěch s vaším obsahem.

Přečíst celý článek

Jaké jsou správné cíle obsahových strategií

Rozhodnete-li se věnovat obsahovému marketingu naplno, nevyhnete se určení cílů, kterých byste měli obsahovou strategií dosáhnout. Cíle si musíte vybrat sami. Jakým způsobem je vhodně zvolit? Záleží na tom, jakému oboru se věnujete a co od obsahové strategie očekáváte. Pro začátek by ale bylo dobré shrnutí všeho, co jste se už o obsahovém marketingu od nás dozvěděli.

Přečíst celý článek

5 nevýhod obsahového marketingu

I přesto, že jsme na Včeliště.cz příznivci obsahového marketingu, netvrdíme, že je to způsob propagace na internetu, který má jen samá pozitiva a je nejvhodnější strategií pro všechny firmy a webové stránky. V tomto článku vám proto přinášíme 5 největších nevýhod obsahového marketingu, které je třeba si uvědomit hned na začátku. S těmi se buď můžete smířit, nebo rizika z nich vyplývající minimalizovat. Nikdy se ale nevýhod zcela nezbavíte. Pojďme se na ně podívat:

Přečíst celý článek

Proč je obsahový marketing stále populárnější

Mantru obsah je král zná dnes skoro každý marketér. Její význam se ale stále posouvá. Dnes už zkrátka v online světě nestačí pouze vytvářet obsah a očekávat úspěch. K tomu, abychom v dnešní konkurenci uspěli, potřebujeme mít jasně určené a měřitelné cíle. A abychom cílů snadno dosáhli, nezbývá nám nic jiného než vytvářet obsahové strategie. Obsahový marketing bez strategie je jako ryba bez vody. Abychom mohli content marketing hlouběji studovat, bude dobré si ujasnit několik základních otázek, o co tu vlastně běží.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close