skip to Main Content

Co to je obsahový marketing a proč ho používat

Obsahový marketing přitahuje větší pozornost marketérů až v posledních několika letech (přibližně od roku 2008 – 2009). I když by se dalo říct, že to rozhodně není pojem neznámý a jeho historie sahá hluboko do minulosti, tak se o něm dříve prostě moc nemluvilo. Proč tedy tento tajemný termín vzbuzuje v poslední době tolik pozornosti? I SEO odborníkům a jiným online specialistům se v České republice dostal do hledáčku. Přesto těch, kteří se jím zde opravdu zabývají, je jako šafránu. Ve světě je však každým rokem význam content marketingu stále větší. V posledních několika dnech nám to dokázal i Google, který se neustále za kvalitní obsah snaží bojovat, a nejen díky němu význam obsahového marketingu nabývá na síle.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít