skip to Main Content

Infografika – „Nejaktivnější české weby o internetovém marketingu v číslech II.“

V březnu letošního roku jsme pro vás vytvořili infografiku, ve které jsme prezentovali nejaktivnější české blogy o internetovém marketingu z našich RSS čteček. Infografika měla pozitivní ohlas, a proto jsme se rozhodli vytvořit její druhou verzi. Tentokrát jsme na to šli pořádně „od lesa“. Základem pro novou infografiku byl náš rozsáhlý seznam 122 a více českých a slovenských webů.

Download this infographic.

Embed Our Infographic On Your Site!

Přečíst celý článek
budování zpětných odkazů

Proč některé metody získávání zpětných odkazů už nefungují?

Asi každý, kdo se zajímá o optimalizaci pro vyhledávače a zkoušel někdy vytvářet zpětné odkazy, si všiml, že některé typy zpětných odkazů v dnešní době už nepřinášejí takový užitek, jako v minulosti. Přemýšleli jste někdy nad tím, proč to tak je? Odpověď naleznete v tomto článku.

Abychom zjistili, proč nějaké odkazy ztrácí na důležitosti, musíme se podívat na základní principy optimalizace pro vyhledávače, které se snažím předávat a které mnoha lidem připadají jako samozřejmé a zbytečné řeči. Přesto jsou ale základem pro pochopení a úspěšné dělání SEO. Vyhledávač zařadil mezi metriky, které ovlivňují viditelnost webových stránek ve výsledcích vyhledávání, zpětné odkazy proto, že je obtížné je získat. Čím kvalitnější zpětný odkaz z autoritativnějších stránek, tím obtížněji se získává, protože majitelů takovýchto stránek je méně a mají často velkou zodpovědnost a sebekázeň v tom, co svým návštěvníkům doporučí a na co raději neodkážou. Vyhledávač tedy využil přirozeného sebe-kontrolního mechanizmu k odhadování popularity stránek.

Přečíst celý článek
klíčové slovo v doméně

Jak důležité je pro SEO klíčové slovo v doméně?

Na podzim roku 2012 přišel vyhledávač Google se změnou algoritmu pro řazení výsledků vyhledávání a snížil význam klíčového slova v doméně druhého řádu (www.klicoveslovo.cz). Konečně si uvědomil, že kvalitní internetový obchod s počítači nenajdeme pouze na pocitace.cz, ale například i na alza.cz. Jde o jeden z dalších kroků, kdy je kladen čím dál tím větší důraz na značku webu, nejen na klíčové slovo.

Přečíst celý článek
Back To Top