Logo Včeliště
DomůBlogPodcasty a videaKafe a marketing s Kateřinou Fišerovou – Včeliště podcast 40

Kafe a marketing s Kateřinou Fišerovou – Včeliště podcast 40

K prvnímu neformálnímu povídání o marketingu jsme pozvali Kateřinu Fišerovou, CEO SmartEmailing.cz. Ta všem účastníkům pověděla, jak ve firmě dělají marketing, předala jim své zkušenosti a prozradila něco ze zákulisí firmy i ze svého života. Večerem provázel Josef Řezníček, zakladatel marketingové agentury Včeliště. A i vy si dnes můžete uvařit kafe a pustit záznam z akce – jak ve formě videa, tak i audia. Příjemnou zábavu.

Videocast

Poslechněte si podcast zde

Stáhnout podcast si můžete zde.

Minulé díly podcastů si můžete prohlédnout zde.

Odkazy k podcastu

smartemailing.cz

kafeamarketing.cz

Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes

Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.

Najdete nás i na Spotify

Pokud si chcete podcast poslechnout pomocí služby Spotify, můžete tak učinit zde.

Videocast

Nestačí vám hosta jen slyšet, ale chcete ho i vidět? Podívejte se na záznam streamu.

Honza je všetečný detailista, korektury jsou pro něj tedy nejen prací, ale také posláním a hrou. Literatura je jeho koníčkem, prací i předmětem výzkumu.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Tablet s e-mailovou schránkou a upozorněním na nové zprávy
25. 11. 2025
Umělá inteligence nám v e-mailingu dokáže hodně usnadnit práci, zároveň nám však trochu hází […]
Přečíst článek
Notebook na stole s ikonami e-mailů, šálek kávy a smartphone, symbolizující e-mail marketing.
18. 11. 2025
SmartEmailing patří spolu s Ecomailem mezi nejznámější a nejpoužívanější české nástroje pro e-mail marketing. Oba […]
Přečíst článek
Laptop s grafickým zobrazením PPC kampaně a rukou ukazující na obrazovku.
5. 11. 2025
Lidé, kteří už vaši značku znají, se dají mnohem snadněji přesvědčit k nákupu či jiné […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žádný komentář k zobrazení