Logo Včeliště
DomůBlogE-mail marketingVše, co potřebujete vědět, když začínáte s e-mail marketingem. V 90 minutách a zdarma
Muž pracující na notebooku v moderní kanceláři, symbolizující online marketing a e-mailing.

Vše, co potřebujete vědět, když začínáte s e-mail marketingem. V 90 minutách a zdarma

Čte vůbec ještě někdo v dnešní době e-maily? Odpověď vás možná překvapí: 82 % lidí své e-mailové schránky kontroluje alespoň jednou denně. Jak toho využít a jaké e-maily posílat, abyste budovali silný brand a zákazníci si vaše služby zamilovali? Do základů e-mail marketingu vás zasvětí zakladatel Včeliště Josef Řezníček v bezplatném 90minutovém kurzu, který jsme pro vás připravili v rámci Akademie Včeliště. 

Když e-mailing, tak efektivně

Možná s e-mail marketingem teprve začínáte. Možná se rozhodujete, zda má smysl se do něj pouštět. Nebo už je nedílnou součástí vašeho marketingového mixu, ale nepřináší výsledky, v jaké jste doufali. 

Patříte do některé z těchto skupin? Vyhraďte si hodinku a půl, uvařte si dobrou kávu a zjistěte na jednom místě všechno, co o e-mail marketingu potřebujete vědět – od sběru kontaktů přes zásady poutavé textace, atraktivní vzhled e-mailu a segmentaci až po vyhodnocování.

E-mail marketing nejsou jenom newslettery

Co konkrétně v kurzu probereme, a to včetně praktických ukázek?

  • Proč je e-mail marketing důležitý a jak s vaším publikem vhodně komunikovat.
  • Co si promyslet v rámci komunikační strategie, na co nezapomenout a na co si dát pozor.
  • Jak sbírat nové kontakty v souladu se zákonem.
  • Co je to segmentace, jak segmentovat v jednotlivých e-mailingových nástrojích a jak různým skupinám kontaktů posílat obsah, který je skutečně zajímá.
  • Jak napsat předmět e-mailu, na který nejde nekliknout.
  • Jak poutavě otextovat obsah e-mailu a kam umístit nejdůležitější informace, aby je příjemce nepřehlédl.
  • Jak zvýšit doručitelnost e-mailů a neskončit ve spamu.
  • Jak si e-mailing usnadnit a zároveň zajistit, aby přinášel skvělé výsledky.
  • Jak nastavit uvítací sekvenci a další automaticky zasílané e-maily (např. při opuštění košíku v e-shopu nebo reaktivační kampaň pro dlouhodobě neaktivní kontakty).
  • Jak e-mailing vyhodnocovat, nacházet slabá místa a vylepšovat je.

Hodinka a půl pro strmý růst vašeho byznysu

Opravdu se dá tohle všechno obsáhnout v 90 minutách? Přesvědčte se sami. Josef vám vše vysvětlí na konkrétních příkladech, jednoduše a srozumitelně. I vy si díky kvalitnímu e-mail marketingu můžete vytvořit dlouhodobou konkurenční výhodu a posunout svůj byznys dopředu.

Naučte se základy e-mail marketingu ZDARMA

Získejte nové zákazníky a hýčkejte si ty stávající. 90minutové školení, praktické ukázky, srozumitelný výklad. Těšíme se na vás!

Bětka se stala jednou z včelek poté, co při studiu na VŠE absolvovala včelí stáž. Specializuje se na správu sociálních sítí a copywriting.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Tablet s e-mailovou schránkou a upozorněním na nové zprávy
25. 11. 2025
Umělá inteligence nám v e-mailingu dokáže hodně usnadnit práci, zároveň nám však trochu hází […]
Přečíst článek
Notebook na stole s ikonami e-mailů, šálek kávy a smartphone, symbolizující e-mail marketing.
18. 11. 2025
SmartEmailing patří spolu s Ecomailem mezi nejznámější a nejpoužívanější české nástroje pro e-mail marketing. Oba […]
Přečíst článek
Laptop s grafickým zobrazením PPC kampaně a rukou ukazující na obrazovku.
5. 11. 2025
Lidé, kteří už vaši značku znají, se dají mnohem snadněji přesvědčit k nákupu či jiné […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žádný komentář k zobrazení