skip to Main Content

Jaký zvolit CMS, aby se vám obsah snadno spravoval

V obsahovém marketingu je volba CMS podstatným rozhodnutím, jehož důsledky vás budou provázet po celý zbytek produkce obsahu. V dnešním článku bych vám rád představil, co to vlastně redakční systém je, včetně jeho základních funkcí, které by měl mít. V závěru článku vám prozradím hlavní výhody a nevýhody třech nejznámějších redakčních systémů.

Přečíst celý článek

Co to je repurposing obsahu a jak na něj

Dnes budeme opět pokračovat v prozkoumávání „tajemných“ praktik obsahového marketingu. Co to je kvalitní obsah, to už víte, že? Pojďte si tedy přečíst, jak si jeho tvorbu usnadnit. V minulých článcích jsme psali zejména o obsahové strategii, jejíž součástí by měl být kvalitní obsahový plán. Obsahový marketing se bez těchto dvou prvků neobejde. Nicméně i když je plánování jeho velice podstatnou složkou, hlavní a nejtěžší výzvou je samotný obsah pravidelně tvořit.

Přečíst celý článek
longtail

Infografika „Long-tail v SEO i mimo internet“

V květnu jsme vytvořili 10 článků o long tailu. Abychom tuto „kapitolu“ našeho blogu důstojně ukončili, rozhodli jsme se na související téma zpracovat infografiku.  Dnes vám tedy přinášíme další, v pořadí již třetí infografiku od Včeliště.cz s názvem „Long tail v SEO i mimo internet“. Předcházely jí infografiky „15 prvních SEO kroků při tvorbě nové stránky“ a „Nejaktivnější české blogy o internetovém marketingu v číslech„.

Download this infographic.

Embed Our Infographic On Your Site!

Přečíst celý článek

Hloubkové články- Novinka od Google

Před třemi dny představil vyhledávač Google zajímavou novinku, takzvané hloubkové články, které se budou zobrazovat ve výsledcích vyhledávání. Zatím pouze pro anglickou verzi vyhledávače Google nově nabízí pro některá hledaná slova a spojení graficky odlišené a zvýrazněné „in-depth articles“, které do hloubky popisují dané téma.

Přečíst celý článek
Back To Top