skip to Main Content
výsledky vyhledávání authorship google

Jak dostat svoji fotku do výsledků vyhledávání Google

V březnových článcích jsme nakousli několik zajímavých témat, která budeme průběžně rozvíjet a doplňovat, aby vám jejich obsah přinesl co nejvíce užitku. Mohli jste se například dozvědět: Jak optimalizovat vaše videa z hlediska SEO, Jak přidat nového uživatele do Google Analytics nebo Jak měnit odkazy na podstránky v Google výsledcích vyhledávání.

Přečíst celý článek

Infografika „Nejaktivnější české blogy o internetovém marketingu v číslech“

Včeliště pro vás připravilo infografiku na téma: Nejaktivnější české blogy o internetovém marketingu. Dozvíte se, kdo je nejpilnějším a kdo nejpopulárnějším blogerem v ČR.

Hodnoceny byly osobní blogy podle několika parametrů. Pokud vám v žebříčcích někdo chybí, napište ho do komentáře. Příští kolo ho doplníme. Díky za pomoc. Pokud se vám naše infografika bude líbit, tak ji sdílejte.

Download this infographic.

Embed Our Infographic On Your Site!

Přečíst celý článek
jak změnit výsledky vyhledávání SERP

Jak měnit odkazy na podstránky v Google výsledcích vyhledávání?

Pokud jste přemýšleli, proč se někdy ve výsledcích vyhledávání na Google zobrazují pod klasickým výsledkem vyhledávání ještě odkazy na další podstránky tohoto webu, dnes vám přináším odpověď.

Také se podíváme na to, jakým způsobem můžeme ovlivnit, jaké stránky se budou jako tyto podstránky ve výsledcích vyhledávání zobrazovat. Ukážeme si, jak pro tento účel používat Google Webmaster Tools.

Přečíst celý článek
Jak začít se sociálními sítěmi.

10 tipů, jak začít se sociálními sítěmi

Článek byl aktualizován ke dni 22. 9. 2023.

Používáte sociální sítě pro osobní účely a pohráváte si také s myšlenkou, že byste je využili i pro své podnikání? Dejte tomuto nápadu zelenou! Sociální sítě jsou skvělým místem, kde se jako značka prezentovat, a představují moderní způsob, jak se dostat do přímého kontaktu se zákazníky.

Přečíst celý článek

Jak získat návštěvnost, která konvertuje

Často se na mě obrací lidé, kteří nemají nebo naopak mají vysokou návštěvnost, ale stránky jim neplní cíle podle jejich vlastních představ. V minulých článcích jsem se soustředil na on-page faktory ovlivňující konverze návštěvníků, kteří na stránky již zavítali. Dnes se zaměřím na to hlavní, a tím by měla být vaše snaha přilákat takové návštěvníky, jejichž představy a požadavky plní cíle vašeho webu. Často budu opakovat slovo relevance, protože to by mělo být vaší mantrou při efektivním získávání kvalitních návštěvníků.

Přečíst celý článek
Back To Top