Logo Včeliště
DomůO násKateřina Madaras
Kateřina Madaras
Marketingový stratég a brand specialistka
Katka je rozený marketingový stratég, který o strategii značek přemýšlí, kudy chodí. Vždy se snaží uplatňovat komplexní náhled na věc. Čerpá při tom z více než desetiletých zkušeností – agenturních i klientských. Baví ji sociologie a psychologie a umí se díky tomu vcítit do potřeb zákazníků a určit značce správný směr. Vedle práce se věnuje svému hlavnímu projektu, kterému říká rodina. Neodolá ale ani pozvání na dobrou kávu, a když jí zbyde chvíle volna, vyrazí si vyčistit hlavu na kolo, horskou túru nebo na hodinu jógy.
Kontaktujte mě
Gram praxe je lepší než tuna teorie
Motto Katky

Katčiny superschopnosti

Katka je levák. A leváci dokážou přemýšlet strategicky a přitom kreativně. Ráda si udržuje přehled o dění ve společnosti, zajímá se o sociologii a psychologii a z těchto oborů při práci ráda čerpá. Její silnou stránkou je ale také komunikace s klienty, obzvlášť když jde o řešení problémů.
Katka udržuje pozitivní myšlení a dobrou náladu v našem úlu a posouvá každý náš projekt vpřed. Jak ale sama říká, bez skvělého týmu specialistů by byla jen osamocenou včelkou v poli. Společně tak dokážeme vytvářet efektivní kampaně, které jsou silné v každé fázi.
Marketingová strategie

Stanovíme směr, kterým se budete ubírat, cíle i způsob jejich vyhodnocování.


Chci recept na úspěch
Obsahový marketing

Vymyslíme a zrealizujeme obsahovou strategii, která vás odliší od konkurence.

Mám zájem o kvalitní obsah

Katčiny články

17. 12. 2024
Kdo je váš zákazník, pravděpodobně víte. Ale zamysleli jste se někdy nad tím, […]
Přečíst článek
19. 11. 2024
Znáte přísloví „Přátele si drž blízko a nepřátele ještě blíž“? Podobně je to i s konkurencí. […]
Přečíst článek
Jako lidé jsme nastaveni emocionálně a naše rozhodnutí často nejsou racionální. Věrní jsme proto […]
Přečíst článek
Ať už podnikáte v jakékoliv oblasti, jedno je jisté. Na trhu nejste sami. Určitě […]
Přečíst článek
Drtivá většina českých e-shopařů pracuje jen s logem a názvem značky, ukázal společný průzkum Ogilvy Consulting a Shoptetu. Patříte mezi ně? U malých e-shopů přitom nejde o to, aby vás znali úplně všichni, ale abyste se se svou značkou dobře zapsali u (klidně úzké) cílové skupiny. A k tomu budete potřebovat víc než jen logo a název.
Přečíst článek