Přemýšlíte, jak udělat e-maily pro zákazníky zase o něco zajímavější? Pak by vaší pozornosti neměl uniknout UGC neboli obsah vytvořený uživateli.
Jak do e-mail marketingu zapojit obsah s Jakubem Čižmařem – Včeliště podcast 27
V dnešním podcastu si společně s českým odborníkem na e-mail marketing Jakubem Čižmařem popovídáme o tom, jak dělat efektivní e-mailový marketing, když aktivně publikujeme vlastní obsah a děláme obsahový marketing.
Podíváme se například na to, jak vyřešit posílání prodejních a neprodejních emailů, či jak komunikovat i s lidmi, kteří ještě nejsou připraveni nakoupit. Podíváme se také na skvělé příklady nastavených e-mail kampaní a představíme, jakých dosáhli výsledků.
Videocast
Poslechněte si podcast zde
Stáhnout podcast si můžete zde.
Minulé díly podcastů si můžete prohlédnout zde.
Přihlaste se do tréninku obsahového marketingu zdarma
Zajímá vás, jak pomocí obsahu získávat na internetu zákazníky a jak využít potenciálu obsahového marketingu? Přihlaste se do online tréninku zdarma, může to změnit váš pohled na internetový marketing.
Přepis otázek rozhovoru
- Jak pojmout e-mailing, aby pomohl v obsahovém marketingu?
- Dělá někdo e-mailing, když posílá každých 14 dní nabídku akčních produktů v newsletteru?
- Jak tedy získávat kontakty na potenciální zákazníky ve fázi, kdy nejsou připraveni nakoupit?
- Jak komunikovat se zákazníkem po nákupu a jak k tomu využít obsahový marketing?
- Při obsahovém marketingu je dobré si na začátku udělat obsahový audit. Co z něho vyčíst pro nastavení e-mailingu?
- Zákazník se ti ozve, že chce pomoci s e-mailingem, ale ještě nic nemá. Jaký je postup?
- Co by měl umět nástroj na e-mailing, abychom ho mohli použít při obsahovém marketingu?
- Jak využít segmentace, když děláme obsahový marketing v e-mailingu?
- Chceš něco vzkázat na závěr lidem, kteří dělají obsahový marketing, nebo s ním teprve začínají?
- Kde se o tobě mohou dozvědět víc, pod jakým názvem najdou tvůj web a sociální sítě?
Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes
Náš iTunes kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
0 komentářů k zobrazení