skip to Main Content
Přehled SEO nástrojů zdarma.

Velký přehled SEO nástrojů zdarma

Při optimalizaci webových stránek se bez SEO nástrojů neobejdete. Naštěstí mnoho z nich můžete v omezeném režimu využívat zdarma nebo je vyzkoušet v bezplatné verzi se všemi dostupnými funkcemi. Výběr správného nástroje závisí na vašich konkrétních potřebách a cílech projektu – a proto jsme pro vás připravili tento článek.

V článku najdete

SEO nástroje dle funkce

Analýza klíčových slov, jejich konkurence a vytipování těch nejvhodnějších pro potřeby obsahové strategie… Kontrola indexace, rychlost načítání webových stránek nebo analýza zpětných odkazů. Vězte, že tady se vám kvalitní nástroj skutečně vyplatí.

Analýza klíčových slov

Od klíčových slov se odvíjí celá řada dalších úkonů. Jejich analýza a získané údaje o měsíčním vyhledávání jsou proto nezbytným základem pro návrh struktury webu, tvorbu nového obsahu, přidání produktů do e-shopu i optimalizaci kampaní v oblasti PPC reklam.

Výstupem je nejčastěji dokument s relevantními klíčovými slovy a analýzou hledanosti, dále pak grafy, kontingenční tabulky i kategorizace vstupních frází. Pokud chcete nahlédnout, jak výsledná analýza klíčových slov vypadá, připravili jsme pro vás vzor

K detailní analýze klíčových slov vám pomůže Marketing Miner, Collabim nebo třeba Google Search Console. Každý z nich nabízí jiné funkce.

Marketing Miner

Jedním z nejpoužívanějších nástrojů je Marketing Miner. Reporty se skládají z minerů a na výběr máte více než 40 funkcí. V oblasti analýzy klíčových slov se jedná o:

  • hledanost klíčových slov,
  • pozice ve vyhledávačích,
  • nejrelevantnější vstupní stránky,
  • kategorizace,
  • konkurenčnost klíčových slov,
  • našeptávače,
  • návrhy klíčových slov,
  • související vyhledávání.

Marketing Miner si můžete vyzkoušet i v bezplatné verzi MINEE. Po registraci e-mailové adresy získáte 1 000 kreditů, které se každý měsíc obnovují.

Podívejte se, co všechno můžete díky bezplatné verzi zjistit za využití 5 zadaných frází pro všechny výše zmíněné minery z oblasti analýzy klíčových slov:

K rychlé analýze klíčových slov nebo domény můžete vyzkoušet i profilery. Při vložení klíčového slova se zobrazí údaje o hledanosti, CPC, vývoj hledanosti i návrhy dalších slov a frází. Nástroj taktéž přiblíží relevantní otázky a trendová klíčová slova.

Namísto klíčového slova můžete vložit i konkrétní URL adresu. Získáte tak přístup k informacím o viditelnosti ve vyhledávači, top stránkám, top subdoménám, kanibalizaci, konkurenčním doménám a stránkám a anlýze content gap, která slouží pro odhalení klíčových slov, na která se zobrazuje vaše konkurence, ale váš web nikoliv.

V případě profilerů jste v bezplatné verzi limitováni celkovým počtem výsledků, neboť uvidíte pouze prvních deset. K seznámení s nástrojem či pro jednoduchou analýzu vám ovšem základní verze postačí.

Pokud se chcete dozvědět, jak Marketing Miner pro analýzu klíčových slov využít, přečtěte si návod. Bližší informace o tom, jaké další funkce nástroj nabízí, najdete v článku níže.

Collabim

Dalším oblíbeným nástrojem je jednoznačně Collabim. Změří pozice klíčových slov, navrhne relevantní klíčová slova a zobrazí údaje o jejich průměrném měsíčním vyhledávání. Collabim nejen že nabízí bezplatnou verzi, ale při analýze klíčových slov se můžete orientovat dle vypracovaného návodu.

Stačí se jednoduše zaregistrovat pomocí e-mailové adresy. Díky tomu získáte 100 kreditů a přístup k základním funkcím i jednorázovým analýzám. Pokud vám bude nástroj v základní verzi stačit, jistě vás potěší, že každý měsíc dostanete kredity ve stejné výši znovu, ovšem o ty nevyužité přijdete.

Jednou z možností, jak získat další klíčová slova, je využít funkci Průzkumník klíčových slov. Jednoduše zadáte požadované fráze a dostanete výsledky o hledanosti, konkurenčnosti, TOP 10 výsledků i podobná klíčová slova. My jsme pro porovnání zvolili totožná slova jako v případě Marketing Mineru.

Využít můžete i jednorázové analýzy jako:

  • Pozice a hledanost
  • Návrhy klíčových slov
  • Svatý grál

Pro ukázku jsme připravili jednorázovou analýzu pro návrh klíčových slov:

Určitě vyzkoušejte i funkci Svatý grál, díky které identifikujete konkrétní klíčová slova z domény, a to nejen té vaší, ale jakékoliv konkrétní stránky, která vás zajímá.

Výslednou analýzu si můžete stáhnout v excelu.

Bližší informace o tom, jaké další funkce nástroj nabízí, najdete v článku níže.

Google Search Console

Nástroj zobrazí klíčová slova, pod kterými se nejčastěji zobrazujete ve výsledcích vyhledávání. Díky tomu se snadno dostanete k relevantním dotazům, které lze následně rozšířit o další klíčová slova pomocí Marketing Mineru nebo Collabimu. A co je ještě důležitější – často zde objevíte fráze, které výše uvedené nástroje neznají nebo jim přiřazují nulovou hledanost.

K práci s klíčovými slovy vám poslouží sekce Výkon, kde získáte podrobné statistiky o zobrazení vašeho webu na dané klíčové slovo, míře prokliku i průměrné pozici za zvolené období.

Vzhledem k omezení zobrazení 1 000 záznamů je vhodné využívat filtrování dle stránky, dotazu nebo jejich částí.

Nespornou výhodou Google Search Console je, že k datům získáte opravdu snadný přístup a používání nástroje je zcela zdarma. Nutná je pouze registrace a ověření, že webovou stránku vlastníte nebo vám k ní byl udělen přístup. Nemůžete tak sledovat weby, ke kterým nemáte oprávnění.

Bližší informace o tom, jaké další funkce nástroj nabízí, najdete v článku níže.

Seznam Sklik

Snadno ovladatelný a bezplatný nástroj. Seznam Sklik navrhne klíčová slova a fráze a zobrazí metriky jako hledanost, roční trendy, konkurence i průměrnou cenu. Vybraná klíčová slova můžete jednoduše přidávat v jejich volné, frázové nebo přesné shodě. Návrh klíčových slov od Seznamu se tak hodí převážně pro práci s PPC reklamou, ale i jako zdroj inspirace pro rozšíření klíčových slov či tvorbu článků.

Google Ads: Plánovač klíčových slov

Plánovač klíčových slov je užitečný a bezplatný nástroj. Dobře poslouží pro SEO i PPC. Rozšíří vám výsledky vyhledávání pro zadaná klíčová slova či fráze a nabídne statistiky o průměrném měsíčním vyhledávání i konkurenčnost.

Google Trends

Google Trends zobrazí aktuální trendové dotazy nebo do nástroje můžete zadat jakýkoliv vlastní dotaz, u kterého uvidíte trend za určité období, i případné relevantní dotazy s ním související.

Práce s tímto nástrojem je navíc skutečně jednoduchá. Do vyhledávacího pole zadáte klíčové slovo a okamžitě uvidíte další související spojení. Pokud kliknete na dané téma, zobrazí se vám další statistiky.

Hodit se vám bude i zobrazení souvisejících témat a dotazů a můžete také porovnat hledanost klíčových slov nebo témat.

AlsoAsked

Méně známý, přitom velmi užitečný nástroj. AlsoAsked výborně pracuje s klíčovými slovy, která obsahují tázací zájmena, umožňuje porovnání, rozšíření a vypracuje schéma pro související fráze. V rámci bezplatné verze jsou k dispozici tři vyhledávání denně.

Keyword Surfer – rozšíření do prohlížeče

Keyword Surfer jako rozšíření do prohlížeče pro rychlou orientaci v klíčových slovech. Zobrazí popularitu, díky čemuž se můžete okamžitě rozhodnout, zda má smysl se o klíčové slovo v rámci SEO dále zajímat.

Sledování pozic na klíčová slova

Abyste získali cenné informace o výkonu svých stránek, budete potřebovat nástroje, které tyto informace umí získat. Klíčová slova na svých webových stránkách je zapotřebí sledovat pravidelně. Tím si uděláte perfektní přehled, jak si klíčová slova stojí ve vyhledávání a jaký je měsíční odhad jejich hledanosti. Pomůže Marketing Miner, Collabim i Google Search Console.Sledovat výkon klíčových slov není jednoduché. Existuje pouze několik málo bezplatných nástrojů, které můžete využít.

Sledovat výkon klíčových slov není jednoduché. Existuje pouze několik málo bezplatných nástrojů, které můžete využít.

Marketing Miner

Marketing Miner je výborným řešením v českém jazyce, který mimo precizní analýzu klíčových slov nabízí i sledování vývoje klíčových slov. Pozice jednoduše změříte pomocí SERP mineru. Ten si poradí i s obrázkovým a video vyhledáváním.

V rámci bezplatného tarifu MINEE můžete po registraci využít 1 000 kreditů, které se každý měsíc obnoví. Jednorázové měření pozic využijete pro rychlé seznámení s projektem nebo tvorbu analýzy klíčových slov pro zobrazení aktuálního stavu a následné možnosti porovnání. Pomoci vám můžou i website profilery Viditelnost ve vyhledávači, Top stránky, Top subdomény a Kanibalizace.

Verze MINEE nabízí i možnost založení jednoho projektu, ve kterém mimo jiné můžete sledovat i měření pozic ve vyhledávačích Google i Seznam. Pracovat můžete pouze se třemi klíčovými slovy.

Uvidíte rostoucí i padající dotazy, srovnání s konkurencí a vstupní stránky spolu s údaji o odhadované návštěvnosti, počtu klíčových slov, průměrné pozici a celkové hledanosti.

Bližší informace o tom, jaké další funkce nástroj nabízí, najdete v článku níže.

Collabim

Stejně jako Marketing Miner je i Collabim omezen počtem použití či klíčových slov, která budete sledovat. Po založení účtu získáte 100 kreditů, které se každý měsíc obnovují. Při práci s nástrojem vždy uvidíte, kolik vás jednotlivé kroky budou stát. Nelze proto přesně určit, kolik kreditů je vyžadováno na konkrétní úkon, neboť se vždy mírně liší. Stanovený počet je ovšem pro malé weby a seznámení s nástrojem dostačující, a tak si v případě Collabimu jistě vystačíte se základním tarifem Lite.

V rámci jednorázové analýzy vyzkoušejte Pozice a hledanost. Objeví se vám přehledné grafy pro rozložení pozic a hledanosti podle zvolených vyhledávačů a tabulka klíčových slov s kompletními výsledky.

V záložce Projekty jistě využijete Přehled klíčových slov. Získáte informace o hledanosti na Googlu i Seznamu, cílových stránkách, pozicích i konkurenčnosti.

Bližší informace o tom, jaké další funkce nástroj nabízí, najdete v článku níže.

Pro Rank Tracker

Zahraniční nástroj, který si poradí i s českým Seznamem. V bezplatné verzi můžete prvních 30 dní sledovat 100 klíčových slov a navíc jsou dostupné všechny funkce z placených tarifů. Poté vám zůstane přístup pouze k některým funkcím a počet sledovaných klíčových slov se sníží na 20.

Pro Rank Tracker měří viditelnost webu, sleduje konkurenci, umí analyzovat data z Google Search Console a pracuje s klíčovými slovy z našeptávače Googlu i Keyword Planneru. Díky sledování pozic uvidíte, jak si stojíte ve vztahu k neustále se měnícím algoritmům Google. Jednotlivé aktivity v nástroji běží na pozadí a můžete je spustit i automaticky na základě předpřipraveného plánu.

Seobility

Seobility je všestranný nástroj, který vám mimo jiné pomůže sledovat denní pozice klíčových slov. V bezplatné verzi Basic můžete pracovat s jedním projektem, 10 klíčovými slovy a 100 zpětnými odkazy. Omezení je i v nástrojích, jako je SEO Checker, TF-IDF Tool nebo Keyword Research Tool, a to v rozsahu 5 nástrojů za den.

Zkusit si můžete i verzi pro profesionály, a to po dobu 14 dní zdarma. Omezení projektů se zvyšuje na 3, můžete pracovat s 25 000 klíčovými slovy a využít 50 různých nástrojů za den.

Bližší informace o tom, jaké další funkce nástroj nabízí, najdete v článku níže.

Google Search Console

Orientace v Google Search Consoli je opravdu snadná. Po kliknutí na záložku Výkon se vám zobrazí průměrná míra prokliku a pozice, celkový počet kliknutí a zobrazení. Pro zobrazení pozic nad grafem zaškrtněte metriky Celkový počet kliknutí, Celkový počet zobrazení a Průměrná pozice. Sjeďte na tabulku níže a vyberte záložku Dotazy. Vpravo se vám tak zobrazí část Pozice, tedy na která klíčová slova a na které pozici se váš web zobrazil.

Bližší informace o tom, jaké další funkce nástroj nabízí, najdete v článku níže.

On-page analýza

Pro nárůst organické návštěvnosti jsou správně nastavené on-page faktory více než důležité. Chybějící titulky, meta popisky nebo pomalé načítání vašich stránek nepůsobí dobře. Pečlivé vyladění on-page faktorů příznivě ovlivní hodnocení vaší stránky. Pomoci vám můžou následující SEO nástroje zdarma.

Marketing Miner

Marketing Miner je skutečně nástroj, který se vyplatí. V bezplatné verzi jste limitováni 5 řádky na vstup a můžete pracovat s minery:

  • Stavový kód – když potřebujete ověřit stavové kódy pro jednotlivé stránky a identifikovat jejich přesměrování.
  • Rychlost načtení – získáte detailní přehled o rychlosti načítání vašich stránek. 
  • Validace zdrojového kódu – pomocí analýzy sitemapy zjistíte chyby na případné vykreslování obsahu v různých prohlížečích.
  • Hreflang Checker – nejjednodušší cesta, jak si ověřit, že máte správně nasazený hreflang atribut pro jazykové mutace webových stránek.
  • Structured Data Checker – zjistěte, zda je vaše URL adresa nasazená na strukturovaná data a o jaký typ se jedná.
  • Kontrola indexovatelnosti – pokud na webu máte stránky, které nejsou indexovatelné, najdete je právě díky tomuto mineru. Navíc vám pomůže odhalit, proč tento stav nastal.
  • Kontrola indexace – zkontrolujte, že všechny vstupní stránky jsou skutečně ve vyhledávačích zaindexované. V opačném případě se ochuzujete o organickou návštěvnost.
  • Kontrola nefunkčních odkazů – čas od času se kontrola zpětných odkazů vyplatí. Vyhněte se těm, které nefungují.

Je ovšem zapotřebí si rozmyslet, které z následujících možností pro svůj přidělený limit využijete, neboť na jeden měsíc je vám přiděleno 1 000 kreditů a každý úkon vyžaduje jejich určitou část.

V rámci tvorby jednoho projektu jistě využijete Alerting, tedy funkci, která zkontroluje:

  • robots.txt,
  • stavové kódy,
  • titulky,
  • nadpisy,
  • kanonizaci,
  • meta tag robots,
  • strukturovaná data,
  • detekci AMP.

Bližší informace o tom, jaké další funkce nástroj nabízí, najdete v článku níže.

Screaming Frog

Nástroj, který vám práci skutečně zjednoduší. Screaming Frog prozkoumá metadata webu. Zjistí, zda se na stránkách objevují zásadní problémy jako chybějící titulky, nevhodně zvolené úrovně nadpisů nebo příliš velké formáty obrázků.

V bezplatné verzi můžete analyzovat až 500 URL adres. Snadno tak objevíte nefunkční odkazy, chyby a přesměrování, chybějící titulky nebo třeba meta popisky.

SEO Macroscope

Jedná se o program, který spustíte na svém počítači a který pomocí odkazů projde celý váš web, jako to dělají roboti vyhledávačů. Zkontroluje kanonizaci i hreflang tagy, správné nastavení přesměrování a odhalí nefunkční odkazy. Svými funkcemi se SEO Macroscope podobá Screaming Frogu, ale na rozdíl od něj nemá placenou verzi.

Seobility

Seobility zkontroluje celý váš web. Neunikne mu duplicitní obsah stránky ani nefunkční zpětné odkazy, nastavit můžete jednorázové i pravidelné procházení webu. V části on-page faktorů uvidíte i grafy, skóre vaší webové stránky, detaily o URL adrese, obrázcích, meta popiscích či chybějící nadpisy H1. V rámci bezplatné verze můžete používat i SEO checker.

Vyzkoušet můžete i zkušební verzi na 14 dní, kdy budete mít přístup ke všem funkcím, které nástroj nabízí, ve větším rozsahu. Bližší informace o tom, jaké další funkce nástroj nabízí, najdete v článku níže.

PageSpeed Insights

Zkontrolujte si rychlost vašich webových stránek pomocí bezplatného nástroje PageSpeed Insights. Dostanete se k vyhodnocení metrik Core Web Vitals, oblasti SEO, výkonu, přístupnosti i k doporučeným postupům. Výsledky si můžete zobrazit pro mobilní i desktopová zařízení.

PageSpeed.cz

Otestujte si rychlost načítání webových stránek díky PageSpeed. Svůj web můžete porovnat i s konkurencí. Nástroj můžete používat i bez registrace. V případě, že se rozhodnete registrovat, bude vám zdarma chodit jednou měsíčně report o aktuálním stavu rychlosti vašeho webu.

Linkbuilding

Budování zpětných odkazů patří do skupiny off-page faktorů. Díky nim zvyšujete autoritu vašeho webu, a to za využití odkazů vedoucích z jiných webů na vaše webové stránky. I v tomto případě vám mohou pomoci již zmiňované nástroje.

Marketing Miner

K budování zpětných odkazů můžete v Marketing Mineru v rámci tarifu MINEE využít profilery (Konkurenční domény, Konkurenční stránky), minery (Link Prospecting, Analýza SERP, Contact Finder, DNS Info a Dostupnost domén) i projekty (Monitoring zmínek a Zpětné odkazy).

Pro začátek vyzkoušejte miner Link Prospecting, který pro vás připraví přehlednou tabulku s weby vhodnými pro spolupráci a umístění zpětného odkazu. Bližší informace o tom, jaké další funkce nástroj nabízí, najdete v článku níže.

Collabim

Nástroj Site Finder poradí, kde získat odkaz na základě klíčových slov, která jsou pro váš projekt zajímavá. Tyto příležitosti si můžete v Collabimu jednoduše evidovat. Budete tak mít perfektní přehled o posunu v linkbuildingu vašich webových stránek a eliminujete riziko, že se zpětný odkaz na vaše stránky odstraní a vy o tom nebudete mít tušení.

Bezplatná verze vám bude pro začátek stačit, ale pokud se budete chtít linkbuildingu věnovat naplno, doporučujeme vám popřemýšlet o zakoupení placené verze. Limitováni jste přiděleným počtem 100 kreditů na měsíc, jehož investici do konkrétních funkcí je zapotřebí pořádně promyslet. Bližší informace o tom, jaké další funkce nástroj nabízí, najdete v článku níže.

Majestic

Majestic se jako SEO nástroj využívá nejčastěji právě při linkbuildingu. Pomůže s vyhodnocením kvality odkazového portfolia, a to jak vašich webových stránkách, tak i těch konkurenčních. Dokonce zjistí texty odkazů, ze kterých se na konkrétní stránku odkazuje.

V rámci bezplatné verze můžete vyzkoušet Summary, který například ukáže, kolik odkazů (a z kolika domén) se na stránce nachází nebo jaké jsou hodnoty TF a CF.

Seobility

Seobility pomůže se sledováním vašeho odkazového profilu, konkurentů i příležitostí, jak získat nové a relevantní zpětné odkazy. Bezplatná verze nabízí přehled o zpětných odkazech, jejich počet a procenta v rámci follow a nofollow a tři zpětné odkazy. Pro zobrazení více informací je zapotřebí vyzkoušet zkušební 14denní verzi. Bližší informace o tom, jaké další funkce nástroj nabízí, najdete v článku níže.

Google Search Console

I v Google Search Consoli můžete najít zpětné odkazy, které vedou na váš web. Na úvodní stránce vyberte z levého menu Odkazy. Následně se otevře nabídka, ze které po vybrání Nejčastěji odkazující weby uvidíte celkový počet externích odkazů a přehled webových stránek, které na vás odkazují. Bližší informace o tom, jaké další funkce nástroj nabízí, najdete v článku níže.

Porovnání SEO nástrojů v neplacené verzi

Nástroje, které nabízejí bezplatné verze, mají často omezené funkce. V případě, že chcete získat přístup ke všem, nezbyde vám nic jiného, než si nástroj zaplatit. Mnoho ze SEO nástrojů ovšem nabízí zkušební verzi, která je nejčastěji na 14 dní, či si můžete vyzkoušet různé funkce za připsané kredity.

Marketing Miner

Zkušební verze nástroje Marketing Miner nabízí všechny funkce jako u placených nástrojů, ale na vstupu je velmi nízký limit. Při analýze klíčových slov jste například limitováni vložením 5 frází najednou, zatímco placená verze nabízí i 20 000 řádků pro vstup.

Využít můžete funkce pro analýzu klíčových slov, sledování pozic na klíčová slova, on-page faktory i linkbuilding.

Po registraci získáte k dispozici 1 000 kreditů na měsíc, které můžete využít pro:

  • Reporty – za získané kredity můžete vyexportovat 100 dotazů na Google, 330 hledaností frází nebo 1 000 analýz obsahu URL.
  • Projekty – v rámci bezplatné verze si můžete založit jeden projekt pro 10 sledovaných dotazů týdně nebo 3 sledované dotazy za den. Limitováni jste v počtu procesů, řádcích na vstupu, konkurentech, monitoringu zmínek i zpětných odkazů. I přesto se jedná o ideální příležitost, jak si základní funkce nástroje můžete vyzkoušet v praxi.
  • Profilery – jsou omezeny na 10 zobrazených návrhů klíčových slov.

Collabim

V Collabimu si můžete vyzkoušet jakoukoliv funkci, kterou nástroj nabízí. Samozřejmě jste i v tomto případě limitováni kredity, kterých po registraci dostanete 100. Využít můžete funkce pro analýzu klíčových slov, sledování pozic na klíčová slova, i linkbuilding.

Vyzkoušet si tak můžete:

V každém případě se musíte vejít do stavu kreditů, který vám zůstává. V případě, že potřebujete analyzovat obsáhlejší data, nemusí vám kredity stačit. Ovšem pro základní představu, co vám nástroj poskytne, zkušební verze jistě poslouží.

Google Search Console

Zobrazuje přesné pozice a počet kliknutí na váš obsah z vyhledávačů. Díky přehledům uvidíte, zda Google indexuje jednotlivé adresy vašich stránek, na která klíčová slova se váš web umisťuje, zda máte správně nastavená strukturovaná data, které weby na vás odkazují a mnoho dalšího. Využít můžete funkce pro analýzu klíčových slov, sledování pozic na klíčová slova i linkbuilding.

Seobility

Výkonný nástroj, ve kterém najdete opravdu všechno. Pracuje na bázi každodenních aktualizací, kdy prochází všechny stránky webu a vyhledává problémy snižující hodnocení z pohledu vyhledávačů. Využít můžete funkce pro sledování pozic na klíčová slova, on-page faktory i linkbuilding.

I bezplatná verze nabízí dokonalý přehled o vašich stránkách a možnostech zlepšení. Vyzkoušet můžete 5 nástrojů denně, mezi kterými najdete:

  • SEO Checker
  • Keyword Checker
  • SEO Compare
  • Ranking Checker
  • TF*IDF Tool
  • Backlink Checker
  • SERP Snippet Generator
  • Keyword Research Tool

Další SEO nástroje se zkušební verzí zdarma

Existují i SEO nástroje, které nenabízejí žádné funkce zdarma, ale můžete je vyzkoušet v rámci časově omezené verze. Patří mezi ně například Mangools a Moz.

Mangools

Mangools můžete vyzkoušet po dobu 10 dní zdarma a vyzkoušet např. následující funkce:

  • Pokročilá analýza klíčových slov
  • Objem vyhledávání klíčových slov a související návrhy
  • Autorita domény, citation flow, počet sdílení na Facebooku, trust flow
  • Prozkoumávání výsledků vyhledávání (SERP) na konkrétní klíčová slova
  • Měření pozic klíčových slov
  • Sledování zpětných odkazů
  • Analýza konkurence aj.

Moz

Nástroj, ve kterém najdete téměř všechno. Moz sleduje a vyhodnocuje všechny SEO i marketingové aktivity včetně sociálních sítí a výsledky umí porovnat s vašimi konkurenty. Vyzkoušejte zkušební verzi na 30 dní a funkce jako:

  • Open Site Explorer
  • Fresh Web Explorer
  • Rank Tracker
  • On page Grader
  • Keyword difficulty
  • Crawl Test

Získejte náskok díky SEO nástrojům

SEO nástroje jsou při optimalizaci webových stránek nenahraditelnými pomocníky. Existuje jich mnoho a každý nabízí širokou škálu funkcí. Výběr správného nástroje se tak může odvíjet od konkrétních potřeb a cílů vašeho projektu. Pokud nástroje neznáte, doporučujeme vyzkoušet jejich bezplatné verze. A pokud zjistíte, že SEO není nic pro vás, rádi se o to postaráme.

Sdílejte:

Míša se věnuje především copywritingu a SEO. Historicky se do týmu dostala díky stáži a prošla si tak všemi oblastmi marketingu.

2 komentářů k zobrazení

  1. Hezký článek. Nástroj Seobility neznám, takže jdu vyzkoušet 🙂 Osobně používám poměrně často SEO nástroj, který je také zdarma, Merkle: technicalseo.com/tools/. Ten používám zejména na kontrolu souboru robotst.txt nebo občas na generování strukturovaných dat.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top