skip to Main Content

Zavedená doména není zárukou vysokých pozic

Před několika dny vyšlo zajímavé video od Matta Cuttse z Google, ve kterém hovoří o situaci, kdy stará doména s velkou autoritou není zárukou stálých a zaručených pozic ve výsledcích vyhledávání. Většinou slyším kolem sebe naříkání nových stránek, které nemohou překonat ve vyhledávači podstránky zavedených a starých projektů. Proto je zajímavé zamyslet se nad situací i z druhé stránky.

Matt ve videu říká, že můžeme mít zavedenou a starou doménu, ale ta postupem doby neudrží krok s ostatními novějšími stránkami, pokud nabízejí lepší uživatelskou zkušenost a mají přehlednější či kvalitnější design. Je proto důležité i starou a zavedenou stránku vylepšovat a měnit na základě aktuálních trendů, aby si udržela stávající pozice. Není dobré usnout na vavřínech.

Otázkou je, jak přesně Google toto dokáže zjišťovat a jestli je to spíš vize do budoucna, nebo již realita. Co si o tom myslíte vy? Napište nám do komentářů.

SERP pro Google a Seznam

Stáhněte si návod, jak na SERP pro Google a Seznam a zaujměte tak vyhledávače.

Sdílejte:

Zakladatel projektu Včeliště. Pracuje na mnoha českých i zahraničních projektech, pro které zajišťuje optimalizaci pro vyhledávače.

3 komentářů k zobrazení

  1. Dobrý den,

    rád bych se zeptal ohledně domény. Dopoučujete spíš tvar s www nebo bez www? Má to nějaký vliv na SEO? Myslím, že by to mohlo zajímat více čtenářů. Děkuji za radu.

  2. Petr: Je důležité určit si jednu variantu a tu mít všude na webu. Tu druhou přesměrovat na hlavní zvolenou variantu. Z hlediska SEO je to pak jedno, jakou variantu zvolíte. Vliv může mít uživatel, který je na nějakou variantu zvyklý. Obecně bych preferoval jako návštěvník variantu s www tam, kde je název krátký a bez www, kde je název domény dlouhý. Ale to už se příliš netýká SEO.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top