skip to Main Content
Meta Description Tag: Kompletní SEO Průvodce Jeho Nastavením

Meta description tag: Kompletní SEO průvodce jeho nastavením

Se správnými titulky, jejichž problematiku jsme rozebrali v minulém článku, souvisí i další důležitý aspekt tvorby kvalitního webu, a tím jsou správně zvolené meta description (popisky) jednotlivých stránek. V tomto článku se tedy podíváme na meta description podrobněji. Zjistíte, co to meta description je, jak by mělo vypadat, kde ho nastavíte a jaký má v dnešní době význam pro SEO nebo spíše pro internetový marketing obecně.

Přečíst celý článek
SEO A Techniky Práce S Meta Description Pro Pokročilé

SEO a techniky práce s meta description pro pokročilé

Loni na jaře jsme na našem blogu v seriálu o SEO pro začátečníky publikovali článek, který se zabýval meta description. Po roce by bylo dobré si tématiku meta description opět zopakovat. Tentokrát se však na meta description podíváme trochu podrobněji. V článku se dozvíte, jaké nástroje pro kontrolu meta description používáme my a jak vnímají tento popisek ostatní, v českém prostředí méně známé vyhledávače. Určený je proto pokročilejším uživatelům zajímajícím se o optimalizaci pro vyhledávače.

Přečíst celý článek
Jak Využít Long Tailové Lokální Fráze

Jak využít long tailové lokální fráze

Cílení na geografické fráze (geo-targeting) je známou a vysoce efektivní technikou on-page SEO. Počátkem roku 2013 se dokonce mluvilo o nové SEO revoluci, ale termín je známý tak dlouho jako SEO samotné. Spíše je díky mobilním zařízením jeho síla stále znatelnější.

Díky geograficky zaměřeným long tailům máte šanci oslovit široké masy vysoce geograficky segmentovaných uživatelů internetu. V kombinaci s vhodně zvolenou SEO strategií může být pro vás tato technika vysoce efektivní, a proto se dnes o ní dozvíte více informací.

Přečíst celý článek
5 Tipů Pro Pohodlný Brainstorming Long Tailů

5 tipů pro pohodlný brainstorming long tailů

Než začnete vytvářet hodnotný obsah, měli byste si ujasnit klíčová slova, na která budete obsahem cílit. Neznamená to, že v článku či vámi připravované studii budete otrocky klíčová slova v každé větě, nadpisu či titulku opakovat. Pokud to ale s tvorbou obsahu myslíte vážně, tak je nutné vědět, jaké klíčové fráze váš web obsahuje a v jakých částech struktury se nacházejí. Lépe se vám následně bude pracovat s webem z hlediska obsahové, ale i jiné strategie.

V dnešním článku bych rád shrnul  základní možnosti a tipy pro brainstorming (vymýšlení) zajímavých klíčových slov. Nejlépe takových, která jsou málo konkurenční, vysoce konverzní a pro vaše návštěvníky atraktivní.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close