skip to Main Content

Jak pomocí e-mailového a obsahového marketingu zvýšit konverzní poměr na 35 %

Lékařská společnost Elsevier se rozhodla, že začne při shánění nových poptávek využívat nové dvě moderní strategie online marketingu. V této případové studii se dozvíte, jak společnosti Elsevier pomohl e-mailový marketing a obsahový marketing zvýšit konverzní poměr e-mail marketingu na 35 %. Cílem společnosti Elsevier bylo získat nové a kvalitní odběratele jejich služeb.

Přečíst celý článek

Případová studie – obsahová strategie společnosti Honda

V tomto příspěvku si představíme zajímavou případovou studii obsahového marketingu světově známé společnosti Honda. Společnost Honda patří mezi celosvětovou špičku automobilového průmyslu. S rozšiřováním obsahového marketingu do online prostředí museli i oni změnit svůj přístup k online marketingu. V posledních pěti letech se z internetu stalo živoucí prostředí. Existují desítky různých kanálů, na kterých máte ideální příležitost obsah propagovat. Novou výzvou pro společnost Honda bylo tyto kanály obsadit.

Přečíst celý článek

Případová studie obsahového marketingu společnosti Door To Door

minulé případové studii jsme popisovali příběh firmy prodávající bazény, která díky obsahovému marketingu začala postupně získávat vliv a autoritu v oboru, až se z ní stala jednička na trhu a její majitel slavným propagátorem obsahového marketingu.

Dnes vám v několika obrázcích a větách představíme příklad dalšího, méně tradičního podnikání na internetu. Pojďme se společně nyní podívat na americkou firmu zabezpečující komplexní stěhovací služby.

Přečíst celý článek
podzim

Shrnutí – 15 říjnových článků na blogu Včeliště

Říjen byl pro nás plodný měsíc. Na blogu Včeliště jsme publikovali 15 článků (a jeden inzerát). Představili jsme vám naši novou infografiku, Josef Řezníček pro vás natočil další video „SEO audit“ a vydali jsme novou e-knihu, která podrobně popisuje obsahový marketing.

Na blogu jsme začali prezentovat případové studie a rozjeli jsme nový seriál o e-mail marketingu. Prostě jsme v říjnu kromě práce pro naše klienty měli opravdu napilno. A vy máte teď jedinečnou příležitost si prohlédnout měsíční souhrn našich činností a přečíst si články, které vám mohli uniknout.

Přečíst celý článek

Případová studie – WIKA Instrument Corporation, LP

V této případové studii si představíme společnost WIKA Instrument Corporation, LP, která díky obsahovému marketingu v letech 2011 až 2012 získala množství výrazných úspěchů. Prozradím vám například, že celkový meziroční nárůst návštěvníků se zvýšil díky promyšlené obsahové strategii o celých 32 %.

Přečíst celý článek
Back To Top