skip to Main Content

Naše psychika a copywriting – 1. část

Dnes se dozvíte, jak psát přesvědčivé texty, které dokážou čtenáře vést a motivovat ke konkrétní akci. Pomůžou vám k tomu poslední vědecké poznatky týkající se lidské psychiky. Článek se bude líbit všem opravdovým zájemcům o copywriting. Volně navazuje na předchozí články o tónu komunikace a personách, které pro vás od ledna připravujeme. Možná jste dnes k nám zavítali poprvé nebo si potřebujete nějakou minulou část seriálu ujasnit. Na začátek tedy malé opakování toho, co jste si už mohli přečíst.

Přečíst celý článek
Včelka

Hledáme včelího copywritera

Včeliště hledá do svého týmu novou posilu na pozici copywritera. Přidejte se do mladého kolektivu naší internetové společnosti. Jestli umíte skvěle psát, máte v malíčku gramatiku a stylistiku, dokážete pracovat samostatně a nebojíte se psaní informačních i prodejních textů na různá témata, ozvěte se nám. Rádi vás přijmeme mezi sebe.

Přečíst celý článek

10 nejúspěšnějších příspěvků roku 2013 na blogu Včeliště

Skoro po celý rok 2013 jsme pravidelně na blog Včeliště.cz psali příspěvky. V dnešním článku jsme pro vás připravili shrnutí 10 našich nejlépe hodnocených článků z hlediska počtu sdílení na sociálních sítích. Pokud nás sledujete pravidelně, tak si na některé z nich pravděpodobně vzpomenete. Pro některé z vás ale můžou být zajímavou novinkou. Nebudeme vás tedy zdržovat a pojďme si společně zavzpomínat a ve zkratce  si každého „šampióna“ představit.

Přečíst celý článek

8 věcí, které by neměly chybět v textu dobrého copywritera

Máte precizní webové stránky propracované do toho nejmenšího detailu, svého copywritera platíte takřka zlatem a přesto se k vám štěstí točí zády a stále nemůžete zaujmout cílovou skupinu čtenářů? Pak je na čase zamyslet se, co za „vaším“ neúspěchem stojí. Jelikož se tento problém týká celé škály skupin – od jednotlivců, přes velké firmy, od příležitostných pisálků, až po pravidelné přispěvatele –, připravila jsem pro vás článek, v kterém naleznete 8 nejdůležitějších věcí, které by v dobrém textu neměly chybět. Možná, že vás některé maličkosti překvapí a snad vám tyto řádky pomohou k úspěchům, které si za svou snahu bezpochyby zasloužíte.

Přečíst celý článek

6 nejčastějších chyb začínajících copywriterů v e-mail marketingu

V minulém díle seriálu o e-mail marketingu jsme se podívali na hlavní chyby, kterých se dopouští designeři e-mailových šablon nebo zkrátka jejich tvůrci, kteří často nemají o designu ani potuchy. E-mail marketing je stále dostupnější širokým masám veřejnosti, a pokud patříte mezi ty, kteří si e-mailové šablony tvoří doma „na koleni“ nebo v nějakém dostupném online nástroji typu MailChimp či GetResponse (provizní odkaz), bude se vám tento článek hodit.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close