skip to Main Content

8 věcí, které by neměly chybět v textu dobrého copywritera

Máte precizní webové stránky propracované do toho nejmenšího detailu, svého copywritera platíte takřka zlatem a přesto se k vám štěstí točí zády a stále nemůžete zaujmout cílovou skupinu čtenářů? Pak je na čase zamyslet se, co za „vaším“ neúspěchem stojí. Jelikož se tento problém týká celé škály skupin – od jednotlivců, přes velké firmy, od příležitostných pisálků, až po pravidelné přispěvatele –, připravila jsem pro vás článek, v kterém naleznete 8 nejdůležitějších věcí, které by v dobrém textu neměly chybět. Možná, že vás některé maličkosti překvapí a snad vám tyto řádky pomohou k úspěchům, které si za svou snahu bezpochyby zasloužíte.

Přečíst celý článek

6 nejčastějších chyb začínajících copywriterů v e-mail marketingu

V minulém díle seriálu o e-mail marketingu jsme se podívali na hlavní chyby, kterých se dopouští designeři e-mailových šablon nebo zkrátka jejich tvůrci, kteří často nemají o designu ani potuchy. E-mail marketing je stále dostupnější širokým masám veřejnosti, a pokud patříte mezi ty, kteří si e-mailové šablony tvoří doma „na koleni“ nebo v nějakém dostupném online nástroji typu MailChimp či GetResponse (provizní odkaz), bude se vám tento článek hodit.

Přečíst celý článek

Než začnete psát, nezapomeňte na těchto 7 důležitých věcí

A je to tady zase. Sedíte před prázdným dokumentem a v hlavě máte naprosto prázdno. Žádný nápad, žádná myšlenka, ba ani několik vět, které by mohly poskládat první odstavec. Nepropadejte panice! Možná, že za váš aktuální „beznápadový“ stav nemohou žádné osobní nedostatky ani ztráta kreativity, nýbrž nedostatečná příprava. Prozradím vám 7 na první pohled bezvýznamných triků a zlepšováků, díky kterým můžete vytvořit kvalitní, čtivý a zajímavý text.

Přečíst celý článek

Kde získávají začínající copywriteři zkušenosti?

Začínající copywriter to nemá v džungli plné dravých „psavců“ ani trochu jednoduché. Zdá se, že ze začátku může proti nim použít pouze jedinou zbraň – cenu. Není tak výjimkou, že se zadavatelé textů setkávají s copywritery začátečníky, kteří jsou ochotni napsat normostranu za 100 korun. Jakou kvalitu však mohou za tuto cenu nabídnout? Ze začátku nepůjde rozhodně o nic věhlasného. Každá napsaná normostrana však navyšuje level daného copywritera, který postupem času začíná konkurovat zkušenějším (a samozřejmě také dražším) v oboru.

Přečíst celý článek

Jaké předpoklady musí splňovat dobrý copywriter?

Co si představíte pod slovním spojením „dobrý copywriter“? Člověka, který píše kvalitní a čtivé texty, které jsou atraktivní jak pro samotné čtenáře, tak pro internetové vyhledávače? Někoho, kdo dokáže naplnit váš web obrovským množstvím textu za minimální platové ohodnocení? Nebo pisálka, který vám pomůže prodat zboží či služby nejrůznějšího druhu, a zvýší tak vaše tržby o několik desítek procent?

Přečíst celý článek

Kde hledají copywriteři inspiraci?

Inspirace neroste na stromech ani ji nemůžete koupit v sebelépe vybavené prodejně domácích potřeb. Jedno je však jisté – dříve nebo později zkrátka dojde. Co s tím? Kam pro její novou dávku? Problematika ztracené nebo nedostatečné inspirace není spojena pouze čistě s copywriterskou činností. Promítnout se může do všech oblastí, ve kterých je zapotřebí kreativní lidské činnosti.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít