skip to Main Content
Prokrastinace – Zhouba Copywritera

Prokrastinace – zhouba copywritera

Prokrastinace – zrádné slovo, které se v dnešní moderní a značně uspěchané době skloňuje více, než je možná zdrávo. Co to vlastně ta prokrastinace je? Nemoc, nebo jen chvilkové rozpoložení mysli? Jak poznáte člověka, který trpí prokrastinací a existuje vůbec nějaký osvědčený způsob, jak naopak odhalit osobu, která jednoduše odkládá povinnosti na pozdější dobu jen proto, že se jí zrovna teď do ničeho nechce?

Přečíst celý článek
Jak Vybrat Toho Nejlepšího Copywritera? 5 Praktických Rad Pro Vás!

Jak vybrat toho nejlepšího copywritera? 5 praktických rad pro vás!

„To je v pohodě, tu tiskovku si napíšu během víkendu.“ „Ne, kvůli jednomu článku přece nebudeme najímat externistu!“ „Jo, texty na úvodku dám do kupy během středy, nemusíš mi to připomínat dvacetkrát!“  „Na co nové texty? Vždyť originální popisky máme od výrobce!“

Že se ve výše uvedených řádcích poznáváte? Nebo jste se jednoduše přistihli při podobných myšlenkách? Pak součástí týmu vaší firmy s největší pravděpodobností není ani jeden profesionální copywriter. Ačkoli se může v mnohých případech zdát, že najímat novou pracovní sílu do již zaběhnuté firmy je zbytečné, ve skutečnosti můžete s novým copywriterem získat víc, než jen kvalitní texty. Máme pro vás 5 praktických rad a tipů, díky nimž skončí váš výběr copywritera nevídaným úspěchem.

Přečíst celý článek
Copywriting Není Jen O Psaní: 5 Věcí, Které By Měl Perfektně Ovládat Právě Váš Copywriter

Copywriting není jen o psaní: 5 věcí, které by měl perfektně ovládat právě váš copywriter

Co si představíte pod pracovní pozicí označenou slůvkem „copywriter“? Nadšeného pisálka, jehož pracovní náplní je vytváření čtivých a obsahově vyvážených textů? Nebo snad zarputilého psavce, jehož největší zbraní jsou právě slova a rafinované slovní obraty? Ať už jsou vaše představy jakékoli, v jednom se zajisté shodneme. Copywriting je poměrně mladou disciplínou, v níž se prolíná několik zásadních rovin autorské a tvůrčí činnosti. Ovšem nejen písmenky je copywriter živ. Pro to, aby jeho práce odpovídala požadavkům klienta, i jeho přesvědčení, musí ovládat více, než jen psaní všemi deseti, základy SEO nebo bohatou slovní zásobu. Pojďme se společně podívat na to, co by měl umět právě váš copywriter.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close