skip to Main Content

Červenec na blogu Včeliště – měsíc ve znamení autoresponderů a Google SEO faktorů

Červenec je sice spíše záležitostí dovolených a odpočinku u vody, naši obsahoví stratégové však nelenili a se včelí pilností psali o tom, co by rádi předali světu. Pojďme se společně podívat na to, čemu se věnovali a o čem si myslí, že by ve vaší zásobárně vědomostí rozhodně nemělo chybět.

Přečíst celý článek

Jak propagovat mikrostránku, aby na ni chodilo co nejvíce návštěvníků

Chcete mít více návštěvníků a vydělávat pomocí mikrostránky? Nestačí vám grafika, SEO, ani uživatelsky jednoduché rozhraní. Potřebujete propagovat a získat tak potřebné návštěvníky!

Jak probíhá taková propagace? V následujících bodech vám ukážu nejúčinnější způsoby propagace, které přivádějí potřebnou návštěvnost reálných lidí.

Přečíst celý článek

Jak ze zákazníků udělat vracející se zákazníky pomocí chytrého e-mail marketingu?

Máte databázi stovek, možná i tisíců kontaktů a stále tvrdě dřete na získávání nových? Pak samozřejmě neděláte nic špatně. Možná se ale zapomínáte soustředit na zákazníky, kteří už u vás nakoupili. Udržet si stávajícího zákazníka je totiž 5× levnější, než se snažit získat nového. Zamýšleli jste se někdy nad tím, co asi dělá váš zákazník, když zrovna nenakupuje u vás? Odpověď není nijak složitá. Jednoduše nakupuje jinde. V následujícím článku se podíváme na zoubek retenčnímu marketingu a ukážeme si, jak si udržet zákazníky díky chytrému e-mailingu.

Přečíst celý článek

Autorespondery jsou jako randění: 6 rad, díky nimž zvýšíte jejich úspěšnost

Máte její číslo! Jak složité bylo jej získat? Pokud patříte mezi neznámé, průměrně atraktivní muže, tak dost. Začátečník by si řekl, že mít telefonní číslo nějaké obstojné buchty v kapse je výhra. Omyl. Sbírat kontakty přece není hlavním cílem jeho snažení. Ziskem kontaktu celá jízda teprve začíná!

Přečíst celý článek

Autorespondery a jejich využití v e-mail marketingu

E-mailing stále patří mezi nejvýkonnější marketingové strategie, musí se však využívat chytře. Krom vysokých konverzí ve správně optimalizovaných kampaních je jeho hlavní výhodou i to, že se dá plně automatizovat. Díky tzv. autoresponderům tak můžete získat velice účinný a téměř bezúdržbový marketingový nástroj. V následujícím článku si autorespondery představíme blíž a odhalíme jejich největší přínosy.

Přečíst celý článek

Děkovné e-maily: Nemusíte být e-mail ninja, abyste mohli využít jejich skrytý potenciál

Mnoho marketérů je podceňuje, je v nich však skrytá velká příležitost pro zvýšení výkonu vašeho e-mail marketingu. Uznejte sami, jak často se vám podaří vytáhnout statistiky emailů na více než 42 % open rate, 18 % click rate a konverzní poměr na velmi slušných 10 % (zdroj)? Děkovné emaily tohle umí, jejich potenciál však naplno využívá jenom hrstka skutečných e-mail ninjů. V následujícím článku si blíže tento druh e-mailů představíme a poradíme vám, jak z nich vytěžit maximum. Jdeme na to.

Přečíst celý článek
Back To Top