skip to Main Content
Jak napsat newsletter.

Jak napsat newsletter, který splní vaše cíle

Nějaké newslettery dostáváme do svých schránek pravděpodobně všichni. Méně lidí už je však čte, někteří je dokonce označují a ihned přesouvají do spamu nebo do koše. Pokud nechcete, aby tak končily i vaše newslettery, které svým kontaktům posíláte, musíte vědět, jak by měly vypadat a co by měly obsahovat. Jde totiž o skvělý marketingový nástroj – tedy v případě, že dokážete vytvořit takový e-mail, který odběratele zaujme natolik, že na něj klikne, přečte si ho a ideálně pak přejde na vaše webové stránky.

Přečíst celý článek
3 zásady pro psaní e-mailů, s nimiž budete efektivnější.

3 zásady při psaní e-mailů. Znáte tyto efektivní metody?

Cílem každého e-mail marketéra je posílat e-maily, které prodávají. Toho ale jen těžko dosáhnete, pokud se do jejich tvorby pustíte „na autopilota“. K psaní úspěšných e-mailů přitom hned nemusíte být profesionální copywriter. Stačí znát některé efektivní metody, které vám pomohou odstranit obvyklé nedostatky.

Přečíst celý článek
Co je lead scoring a proč byste se jím měli zabývat?

Co je to Lead Scoring a jak vám může pomoci získat nové zákazníky

Lead Scoring je skvělým měřítkem, které vám pomůže odhadnout nákupní fáze návštěvníků. O co jde? Zjednodušeně řečeno vám Lead Scoring umožní přiřazovat body aktivitám návštěvníků, ať už jde o otevírání mailů nebo návštěvu vašeho webu. Díky tomu můžete posoudit jejich zájem o koupi vašeho produktu nebo služby. Pojďme se na metodu Lead Scoring podívat zblízka a vysvětlit si, jak vlastně funguje.

Přečíst celý článek
17 způsobů jak získat e-mail

17 způsobů, jak efektivně získat e-mail návštěvníka

Máte seznam e-mailů svých stávajících a potenciálních zákazníků? Že ne? Tak byste to měli rychle napravit, protože bez databáze kontaktů hodně riskujete.

Nezavrhujte oslovování návštěvníků prostřednictvím e-mailu. Vaše Facebooková stránka může být ze dne na den smazaná, PPC reklamy mohou přestat fungovat při vstupu nové konkurence, která zvedne cenu, vyhledávač může změnit svůj algoritmus pro řazení výsledků a umístit vás místo první strany na jednu z posledních. Seznam e-mailových adres vám ale nikdo nevezme a vy tak můžete zákazníky oslovovat i nadále.

Přečíst celý článek
Back To Top