skip to Main Content
Autorespondery A Jejich Využití V E-mail Marketingu

Autorespondery a jejich využití v e-mail marketingu

E-mailing stále patří mezi nejvýkonnější marketingové strategie, musí se však využívat chytře. Krom vysokých konverzí ve správně optimalizovaných kampaních je jeho hlavní výhodou i to, že se dá plně automatizovat. Díky tzv. autoresponderům tak můžete získat velice účinný a téměř bezúdržbový marketingový nástroj. V následujícím článku si autorespondery představíme blíž a odhalíme jejich největší přínosy.

Přečíst celý článek

Proč je pro e-mail marketing důležité A/B testování

Jednou z největších výhod e-mail marketingu je dostupná možnost poměrně přesného testování a tedy dlouhodobé optimalizace všech důležitých metrik, každého e-mailu ve váš prospěch. Než vám v tomto článku představím své tipy na to, co a jak testovat, je nutné si uvědomit základní pravidlo testování e-mailů: jednotlivé testování a jejich výsledky nemůžete zobecnit na všechny kampaně, se kterými pracujete.

Každá databáze e-mailů je zcela unikátní – to, co platí na jeden list, nemusí vůbec platit pro druhý. Navíc, databáze se mění a rostou. Přibývají do nich noví uživatelé a ti staří se odhlašují. Každá databáze je živoucí organismus. Z testování e-mail marketingových kampaní se tak stává činnost dlouhodobá, ve které máte pořád prostor ke zlepšování a k neustálému posunu kupředu. Když ovšem znáte způsoby a víte, co a jak testovat.

Přečíst celý článek
Back To Top

Tyto stránky používají cookies. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close