skip to Main Content
7 zásadních tipů, jak na SEO pro e-shop: co (ne)dělat, aby byla optimalizace úspěšná?

7 zásadních tipů, jak na SEO pro e-shop: co (ne)dělat, aby byla optimalizace úspěšná?

Návštěvnost z vyhledávačů patří mezi nejdůležitější faktory, které se přímo podílejí na úspěchu e-shopu. A platí zde jednoduché pravidlo – čím více svůj obchod ve výsledcích vyhledávání zviditelníte, tím více lidí k vám zavítá. Když se váš web zobrazuje „nahoře“, jdete svým zákazníkům naproti skutečně mílovými kroky. Klíčem k ideálnímu umisťování ve výsledcích vyhledávání je dobře udělané SEO. Co to znamená? Že se vyvarujete nejčastějších chyb, vezmete v potaz největší SEO mýty a budete jasně vědět, co má smysl a do čeho investovat čas a energii. Ukážeme vám to v 7 tipech, které se věnují základním principům úspěšné optimalizace pro vyhledávače.

Přečíst celý článek
Kvalita vítězí nad kvantitou: pište dobré texty s ohledem na SEO

Kvalita vítězí nad kvantitou: pište dobré texty s ohledem na SEO

Asi nemusíme nijak dlouze vysvětlovat, proč je důležité psát kvalitní a čtivé texty. Dobrý obsah vám přitáhne a udrží zákazníky, tedy zvýší vám návštěvnost. A nejen to – Google už umí kvalitní články rozpoznat, což se odrazí na hodnocení vašeho webu. Dobré texty jsou tedy základem dobrého obsahu, jak ale psát texty s ohledem na SEO principy? Právě tato otázka bude tématem dnešního článku.

Přečíst celý článek
Back To Top